Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettkillsnack
Läst 26803 ggr
Anonym
8

Han äter sin egen sperma

Jag blev ganska chockerad för en tid sen då jag och min kille var på skype och vi hade camsex. Efter att han hade kommit så han åt sin egen sperma som hade kommit på hans händer. Det här har nu skett flera gånger och det förbryllar mig.

Är det flera killar som faktiskt gör så här? Har ni varit med om det här?

Egentligen förstår jag inte varför jag är så chockad då jag ger honom avsugningar och själv sväljer. Det bara förefaller mig lite udda att killar gör på det här viset, eller åtminstone min egen kille.

akittehmonster
0

Hade en killkompis som erkände att han gjorde det, är la inget onaturligt egentligen. Finns ju tjejer som pullar och slickar på fingrarna. Kan va nyfikenhet eller ba en vana :)

-Aida-
0

De är nog fler killar som gör de än man tror, ganska få som kanske vågar erkänna de, första gången jag hörde nåt sånt blev jag ganska chockerad också.

Gur4m1
8

Rätt vanligt, att de slickar om det kommer på handen osv. De kan ju slicka tjejer och tjejer kan ju som sagt svälja deras, och jag ser inget märkligt i det hela egentligen. förväntade mig nästan en berättelse om en kille som satsar i en kopp och äter kylskåpsförvarad sperma till frukost- ungefär ;)

Att killar smakar/smakat på sin egen säd är inte konstigt. Precis som tjejer slickar sig om fingrarna osv, och ofta smakat sig själva där nere. Eller en tjej suger en kille direkt efter vagnialt sex…som också förekommer.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Anonym
2

#1 För honom är det nog en vana.

Men jag slickar nog aldrig mina fingrar efter att jag har onanerat. Det är en vana för mig att gå och tvätta mina händer efteråt.:)

#2 Ja, alltså jag vet inte varför jag blev så chockad och även till en viss del äcklad. Det är väl inte egentligen något konstigt men jag har aldrig någonsin tidigare ens hört talas om det här och att sen få se det live… Det kom som en chock helt enkelt.

#3 Även om det kommer på hans mage så tar han upp det med fingrarna och slickar i sig det. Så det är inte bara om det kommer på hans fingrar/händer.  

I det här fallet är det så att han gör det hela tiden - det handlar inte om att han har smakat någon gång på sin sperma. Det här är en vanesak för honom.

Jag smakar inte på mig själv åtminstone -förutom då han och jag har haft vaginalt sex och jag efteråt suger av honom. 

Jag måste bara få det ut ur huvudet att det är äckligt för det är ju inte äckligt, för jag brukar ju jämt suga av honom och han smakar ju alltid gott. Jag har en knasig hjärna just nu. :)

Karmatarerskanise
0

Har aldrig varit med om det.

Anonym
4

(Ej samma som TS)

Jag slickar ofta av mina fingrar både under och efter att jag onanerat. Både för att jag gillar smaken, och för att undvika att kladda ner något på väg till badrummet efteråt (;

När jag hade Svamp i underlivet så var det första jag märkte det på vad att smaken förändrades. Så redan innan det började klia visste jag att något var fel. Vilket trots allt kan vara användbart.

Så jag tycker inte det låter underligt. Vet inte hur vanligt/ovanligt det är.

fatcat
5

Förlåt men kräktes nästan när jag läste första inlägget från trådskaparen.. 👋 Varför i hela världen vill man äta sin egen sperma? Hänt att jag kommit i flickvänners munnar och reaktionerna har väl varit nästan identiska med hur jag uppfattar smaken/stanken..

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

fatcat
1

Tycker dock det är lite äckligt att komma utanför en tjej vid samlag. Inte något vidare trevligt.. Det naturliga är ju att komma inuti..

Sjöstjärna
20

Mmm, och det är ju så behagligt för tjejen sedan när sperman ska rinna ut igen och blöter ner lakanet, trosorna eller rinner längs med benen. 😎

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

fatcat
1

Blir ju ändå "vått" om vi killar ska "komma" utanför på magen eller lakan.. Men visst man kanske ska sterilisera sig?  👍

Anonym
0

#6 Okej. Så svårt att veta hur jag ska reagera på sånt här men får försöka tänka förnuftigt antar jag. :) Det här är liksom en helt ny värld för mig. :)

#7 Hans sperma stinker inte. Han smakar faktiskt gott och jag älskar att ge honom avsugningar. Mitt ex däremot - smakade inte alls gott och hans sperma luktade. Jag fick kräkreflexer varje gång jag skulle ge honom en avsugning. Jag är tacksam över att min nya kille både smakar och doftar friskt och gott. :) Jag tror med andra ord att alla är lite olika.

fatcat
0

Ja sperma smakar/luktar olika beroende på vad man äter o så. Det är nånting som jag är väl medveten om.. Själv äter jag varierad kost med ganska mycket frukt.

fatcat
3

Låter dock lite sjukt att äta sin egen sperma som att man hade gillat det..🤦‍♂️

Fridaaaa
5

Aldrig varit med om det… Är glad för det.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Miniland
4

Aldrig varit med om att min pojkvän gjort det.
Det känns bara konstigt och äckligt att äta/slicka i sig sin egen sperma..

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

[Tuulikki]
3

Aldrig ens hört talas om🤦‍♂️

Gia91an
3

Har haft någon kille i bekantskapskretsen som gjort det. Men han var också psykiskt sjuk så han var lite konstig i allmänhet.

MsSofieG
2

Aldrig varit med om det. Vet om en kille som hade en flickvän som fick honom att smaka för att veta vad hon behövde göra varje gång han ville hon skulle svälja. Men har aldrig varit med om någon som äter sin sperma bland de jag känner på den nivån.

[Ellenme]
4

Aldrig varit med om eller ens hört detta 😛 Jag som är extra känslig mot sperma och nästan spyr av att se det ibland skulle nog absolut spy om min partner bara *noomnoom* 😛

#10 Tycker du att lite rinnande, blöt sperma inte är så jobbigt så kan du ju komma på dig själv.. typ din mage! 👍 Då kan du ta över ''problemet''!

fatcat
1

#19 Är det inte lite respektlöst att ta död på flera miljoner ofödda bebisar genom att komma på magen?

[Ellenme]
11

#20 Jag vill inte föda flera miljoner bebisar så nej, inte respektlöst alls.

Anonym
10

#20 Är det inte respektlöst att runka av, torka upp det och dumpa det i skräpkorgen/toaletten?

fatcat
2

#22 Inte om man utför efter-runks ritualen för att hedra de som kämpat till sista man! 😉

Nej skämt åsido, det är också lite respektlöst. Därför bör man inte onanera mer än nödvändigt, spermierna försämras om man får utlösning flera dagar i veckan.

Anonym
0

(Är inte ts och inte heller den andra som var anonym efter ts) Jag har just kommit på att min kille brukar slicka sin egna sperma. Jag vet inte om han tänker på det, men eftersom vi har sex i flera omgångar och han kommer i mig och att han brukar slicka mig mellan alla omgångar. Jag har råkat själv få i mig blandning av hans sperma och min kåtsaft, och jag tycker att den smakar inte något. Inte beskt som bara sperma smakar och inte bara syrligt som en kvinnas kåtsaft kan smaka. Jag tycker att vill man som man hålla på med sin sperma så varsego.

Gur4m1
9

#23 haha..:D Men du…vad gör det om sperman förämdras i kvalité så länge man inte tänkt befrukta tjejen man har sex med? :)

Sen till alla som säger "har aldrig hört talas om". Det här är inget, som folk generellt pratar om vid matbordet eller på krogen med sina vänner- kanske jsut för att det finns fördomar. En tjej eller kille som smakar på en tjejär fullkomligt "normalt" vid porr osv. Men män som gör sådant, som att uppskatta sin egen smak- kan ses som "bögigt" och "äckligt" osv. En ovan tanke med andra ord. Så det är ingenting folk "erkänner" eller pratar om generellt skulle jag tro. Så gott som alla killar jag varit med, vilket är några stycken- har alla slickat sina fingrar, torkat sperma på magen och slickat osv vid något tillfälle. Själv reagerade jag med äckel första gången, nu tycker jag att det är porrigt, på ett bra sätt :P

Det är inget man måste göra eller så, men jag tror inte man ska kalla de som gör detta för udda, skumma eller sjuka, eller äckliga. Däremot kna man väl tycka att handlingen är äcklande.

Karmatarerskanise
5

25 vaaaa? Pratar man inte om det vid matbordet?  Chockerande. 

Bara så du vet.  Vi är ganska många som varit i inte bara ett, utan flera förhållanden. 

Jag har aldrig varit med om att killen slickat sin egen sagge. Så för mig är det inte vanligr.

[Ellenme]
6

Jag har varit med 6 stycken killar, INGEN har smakat sin egen säd. Jag har pratat med en del killvänner om sex och ganska djupgående om vad man har för hemliga begär (så att säga) och dylikt…. INGEN där heller har smakat sin egen säd. Så för mig är det inte vanligt alls..

Anonym
1

#23 Jag anser inte det vara respektlöst åtminstone. Fast det har väl att göra med sin egen uppfattning om saken. Jag ser åtminstone inget respektlöst i att killen onanerar och får utlösning. Det är spermier och inga bebisar.;)

Jag har aldrig hört talas om att kvaliteten på spermierna. http://apoteken.net/onani-inte-ersatta-utan-ett-halsosamt-alternativ-till-sex/

#25 Nej, det är nog fel att kalla dem för udda, konstiga eller äckliga. Så långt vill jag inte gå! Då skulle jag ju själv vara äcklig som ens ger honom avsugningar. :)

Men det är ett litet udda beteende enligt mig åtminstone, men det är för att jag har aldrig i hela mitt liv hört talas om det här tidigare. Det känns lite betryggande att höra att det finns andra killar som gör det.

#26 Jag vet nu inte heller direkt vem som skulle våga erkänna sådant för sin partner då man annars aldrig typ hör om sådant här. :)

#27 Hemliga begär och en vana är kanske två olika saker. Jag skulle inte påstå att min kille har ett begär efter att smaka på sin egen sperma. Han gör nog det för att det är praktiskt - samma orsak till varför jag alltid sväljer - det är otroligt behändigt.

Karmatarerskanise
0

28 de förhållanden jag varit i har varit väldigt öppna.  Garanterar att det hade kommit fram.

Säger inget om handlingen. Finns värre saker:)

Miniland
2

Det känns mer praktiskt att gå och tvätta bort sperman på mage och händer, än ta upp den för att slicka i sig den. Sen tycker jag inte att riktigt är samma sak som att svälja vid oralsex. För det första är det inte ens egen sen så hamnar det inte utanför kroppen. 

När jag är i ett förhållande vill jag kunna prata om allt. Så det skulle ha kommit fram rätt så fort om han äter sin egna sperma..Dock vet jag inte skulle kunna acceptera det. Vrider sig i magen. Skulle aldrig falla mig in att slicka på mina egna fingrar. Men kanske bara är jag som är finkänslig eller något..

Anonym
3

#29 Det är ju fint. Jag är åtminstone glad att min kille känner sig bekväm med mig. :)

#30 Det beror helt enkelt på. Han bor tillsammans med ett par andra killar och det kändes säkert mer praktiskt för honom att göra på det här viset.

Om man inte skulle acceptera en sådan där liten sak så tvivlar jag på att man faktiskt älskar sin partner. Jag tycker det är udda och jag känner mig lite äcklad men jag älskar honom inte mindre för det. Han betyder mycket för mig och det här är ju egentligen bara en struntsak. :)

emeliiiiieee
1

Jag har varit i ett förhållande där killen alltid kom på mig/ i mig och sedan slickade upp det. Tycker inte det är så äckligt längre. Har även varit i förhållande där det aldrig hade skett. Alla är olika och alla gillar olika saker.

Karmatarerskanise
0

31 visst är öppenhet härligt :)

emeliiiiieee
0

Jag har varit i ett förhållande där killen alltid kom på mig/ i mig och sedan slickade upp det. Tycker inte det är så äckligt längre. Har även varit i förhållande där det aldrig hade skett. Alla är olika och alla gillar olika saker.

Miniland
3

För mig är det ingen liten sak. Vi alla har olika saker vi kan acceptera och inte acceptera, stora som små. Jag skulle helt enkelt bli för äcklad.

Men om du kan acceptera det, så är det ju inga problem för er :)

Gia91an
4

Fast alltså, egentligen. Vad är skillnaden mellan att svälja någon annans sperma eller sin egen? Är det äckligare om en homosexuell kille diggar sperma och sväljer, än en tjej som gör samma sak? Snacka om skitsak egentligen. Gillar folk det, låt dem. Som om du TS kan ändra på det ändå. 

Tycker du att det är en dealbreaker, ja då är det nog det.

Karmatarerskanise
3

36 jag jämför med att äta sina egna snorkråkor. Inget jag gör, men inte heller något jag skulle göra slut för.

[Ellenme]
4

#36 Handlar om SIN EGNA säd, inte någon annans. Skillnad 😛
Alla tycker ju dock olika, jag tycker det är…. skumt och skulle reagera om jag bevittnade det eller fick veta att nån av mina vänner gjorde det. Alla har vi olika gränser, liksom. Vissa tycker det är en skitsak medan vissa anser det är att gå lite för långt.

Fridaaaa
9

Jag personligen hade aldrig klarat av det, att en kille gjort så.
Visst hans val men nej usch så avtändande.

Anonym
2

#36 Jag har väl inte sagt att det är en dealbreaker? Jag har även sagt i andra inlägg här att det är ju egentligen en struntsak. Jag älskar honom oberoende fast jag tycker att det är lite udda det han gör.

Gia91an
0

40# Jag menade mer OM du tycker det :)

37-38# Jo men det kan säkert verka udda för en del, och för andra helt naturligt. 

I vilket fall har jag träffat killar som gjort det. Inte asmysigt men för mig ändå en skitsak :)

sisela
2

Jag blir så himla fnissig när jag ser titeln på tråden! :)

fatcat
3

#39 Du gillar förmodligen inte kaviar då.. 😃

Fridaaaa
0

#43 ?

Karmatarerskanise
1

39 så du hade gjort slut med din sambo och förlovade om han hade berättat det nu?

Fridaaaa
2

#45 Vad har det med det jag skrev att göra? Skrev att det var avtändande, inget annat. Betyder inte att man skulle göra slut.

Anonym
2

#46 Du skrev att du aldrig skulle klarat av det - vad betyder det då? :)

Fridaaaa
2

#47 Ja och? Vad har det med mitt förhållande att göra? Jo, ingenting, det är inte ens relevant i frågan. Och orelevant i det jag skrev i #39 med.
Alla gillar och ogillar vi olika saker helt enkelt.

Gur4m1
2

#26 var mer menat åt de som pratade om att de aldrig hört om sådant bland folk de känner (I mitt umgänge pratar vi gärna om avföring och annat, men jag vet folk som ALDRIG skulle prata om sådant bland sina vänner- som ett exempel) :P Och jag menade inte att andra inte kan ha varit med många utan att ha upplevt det (jag sa inte så för att skryta eller som att min personliga upplevelse är fakta på hur _alla_ killar gör😎)- mer att jag varit med många och upplevt det hos typ alla av dem och därför inte ser det som någonting märkligt. Däremot är rubriken märklig. Känns som sagt som att man ska hitta en tråd om en man som äter sin sperma till frukost eller något… 

#27 jag har pratat med killar om det också. Sen har saker smygit fram.  Sen kan sexuella preferenser förändras under livets gång. En kille som sagt nej till det åt dig nu, kanske ändå smakar på sin säd om …5 år? 😉Jag tycker inte att man ska göra det till en stor grej. 

En del här i tråden har uttryckt äckel mot det, och sådant känner man av när man pratar med någon. Även om man är nära vänner och pratar öppet om saker. Syftar dock inte på relationer, sånt här är nog sådant osm kommer fram om man har en kärleksrelation med någon. Jag talar alltså om "jag har pratat med killar…". Man berättar ogärna om sånt här om man inte vet att personen kan hantera det…

Precis som att många tjejer skulle ljuga om en "vän" skulle fråga om hur många man legat med eller om man gjort abort. Gjorts studier i det och kvinnor tenderar att avrunda neråt och män tenderar, inte helt oväntat, att avrunda uppåt ;) 

Att jämföra sperma med snor är ju bara så fel. Jag äter inte min pojkväns snor men jag tar gärna hans säd i munnen. Snor är smuts, som kan innehålla massa skit- men ja. Vi människor är lustiga på det viset. Det går emot de flesta att t.ex spotta i ett glas och sedan dricka upp spottet igen. Skulle hellre jämför det med att äta sin egen sperma.

Anonym
1

#48 Hur skulle du reagera om du fick reda på att din partner gjorde så?

Fridaaaa
6

#50 Det kan man omöjligt veta i förväg. Och återigen, mitt förhållande är orelevant i frågan, så är ute ur diskussionen, fattar inte ens varför det drogs upp från början, när det är orelevant.

[Ellenme]
5

#49 Alla är vi olika. Du tycker det inte är en stor grej, det gör jag för jag finner det faktiskt äckligt 🙂 Och det gör inte du, that's life.

Gur4m1
0

#52 handlar inte om jag och du finner det som äckligt- handlar om att folk inte har hört talas om det och därför tror att det skulle vara ovanligt- vilket det inte är. Jag äcklas inte av det, undrar då arför de flesta killar jag någonsin haft kontakt med, vilket blir bra fler än 6 eller 50…har uttalat att de har sådana erfarenheter.

Många gör det inte, men många gör det. Många undviker nog att flagga med det helt öppet. Med att "de tär inte en så stor grej " menar jag att… det är inget vi ska döma folk för. Sen att du väljer bort en partner pga det eller inte är väl helt upp till dig.

Karmatarerskanise
5

46 "Jag personligen hade aldrig klarat av det,"

Det uttalandet får mig att undra. Det är ingen svår fråga. Om din sambo hypotetiskt skulle komma idag och berätta att han äter sin egen säd, hade du gjort slut då?

[Ellenme]
7

#53 ''Det är inget vi ska döma folk för'' … Jag väljer helst själv vad jag ska döma folk för eller inte 😛 Jag finner det äckligt, jag dömer (med handen på hjärtat) folk för detta för det är otroligt äckligt.. det är inte normalt för MIG. Sen spelar det ingen roll hur vanligt det är. Marijuana är inte normalt för MIG fastän det är så populärt. Analsex är inte normalt för MIG fastän många föredrar det.

Gur4m1
2

#55 jag ser det som självklart att inte döma folk för saker som inte skadar mig, andra eller sig själva. Som t.ex att jag inte dömer homosexuella, även om jag kna uppleva att samkönat sex är äckligt, ingenting jag själv vill göra. Men jag dömer inte handlingen. På den nivån ligger jag när det kommer till män som smakar på sin egen sperma och jag önskar att andra kunde det också. Men du dömer vem fasiken du vill hur du vill, precis som ajg dömer dig utifrån det du skriver nu osv osv. Sluttjatat.

Analsex är en hansling som påverkar DIG i allra högsta grad, även marijuanabruk. osv…

Att sätta marijuanabruk och analsex i samma fack som "man som smakar på sin sperma" dömer jag inte som normalt.

[Ellenme]
2

#56 Jag gav bara exempel på hur det skiljer sig vad man själv anser normalt och vad som anses vanligt 🙂 Du behöver inte gå på mig sådär hårt direkt.. har ju inte gjort dig nåt utan bara sagt min åsikt om ämnet?

Fridaaaa
4

Varför försvann mitt inlägg?! Det var inget olämpligt alls i den, bröt inte mot några regler, ingenting!
Såg att det publiserades.

Miniland
6

Jag tycker det är skillnad på att ha smakat en gång på sin sperma och att faktiskt slicka upp den varje gång man kommer..

Karmatarerskanise
4

58 INGET av dina inlägg har tagits bort. Inte ens för en kort stund. 

Väntar fortfarande på svar.

Fridaaaa
3

#60 Jag såg att det hade publiserats, då måste det vara någon bugg på iFokus för när jag uppdaterade sidan så var den borta.

Ditt svar finns redan i tråden, och ang mitt förhållande med, så vänligen läs det, så har du ditt svar.

Karmatarerskanise
8

61 undvikande ;)

Fridaaaa
4

#62 Nej, jag tycker bara att är onödigt att skriva svaret igen när det står klart i tråden redan, just svaret på din fråga. Läs bland annat #51. Och bara för att man inte vill diskutera vissa saker i sitt förhållande betyder inte det att man är undvikande. Ta reda på fakta innan du kommer med påståenden som inte stämmer.. Lite tråkigt.

Gur4m1
0

#57 jag menar inte att gå hårt på dig, jag säger bara min åsikt i ämnet.

#59 det är skillnad i mängden man smakar på, en som smakar kanske inte gillar det och låter därför bli i fortsättningen. Men nej, jag ser ingen skillnad på någon som smakar och är nyfiken och en som smakat och gillade det och därför fortsätter att smaka :)

Karmatarerskanise
7

63 ta reda på fakta? Haha det är ju det jag efterfrågade ;)

För mig är det undvikande att komma med dina påståenden. Säg istället att du inte vill svara.  Det är ju uppenbart.

Fridaaaa
1

#65 Var inte på frågan jag syftade, utan att du skrev "undvikande", vilket inte stämmer överhvudtaget, och som sagt, ditt svar står redan i tråden. Så jag har svarat redan på din fråga. Läs om läs rätt i så fall, eftersom du inte verkar läst när jag skrivit det nu tusengånger känns det som. Nu skrev du osanning igen, eftersom jag inte har undvikt att svara, eftersom ett svar finns i tråden på exakt din fråga. Bara att läsa, så har du svaret.

Karmatarerskanise
6

66 Jag skriver inga osanningar. Du har inte svarat på min fråga om hur du hade gjort idag om det kom fram om.din sambo. "Det kan man omöjligt veta" är att undvika frågan. Visst vet du om du finner det tillräckligt äckligt för att göra slut eller om du skulle kunna acceptera det. Hypotetiskt alltså. Sedan skrev du att det inte hade med ert förhållande att göra. Men det var DU som skrev att du inte skulle klara det.  Därav ställde man frågan till dig. Så om du istället läser dina svar och inte ber andra göra det så kanske di förstår varför jag kallar det undvikande.

Men uppenbarligen vill du inte svara så jag lägger ner nu. Är inte hela världen att inte veta det. :)

Fridaaaa
4

#67 Nej det är inte att undvika frågan det, utan är svaret på frågan. För det är så, det är omöjligt att veta när man inte varit med om det. Man kan tänka sig hur man ev kan reagera men inte säkert att man reagerar som man ev tror att man ska reagera.
Så jo, jag har gett svar på din fråga och inte undvikt frågan.

Ja jag skrev att jag inte skulle klara av det, men bara för det är det inte relevant att blanda in mitt förhållande i det hela.  Jag behöver inte läsa mina svar, vet vad jag har skrivit och inte skrivit. Men jag anser att mitt förhållande är orelevant i hela frågan och vänligen acceptera det. Bara för att jag anser detta betyder det verkligen inte att jag undviker någonting, frågor mm.

Men skitsamma, jag har gett förklaringar hur det ligger till samt svar på frågor jag fått med. Bye!