Nätbutik aftonklänningar
Hej!
Har ni några tips på nätbutiker i stil med JenJen house och Light in the box, som säljer afton/festklänningar? (Det måste gå att måttbeställa)
Kolla inne på mode och skönhet där va ganska nyligen ( i slutet av förra året) en liknande tråd 🙂
Har du testat att googla bara? Måste den vara svensk? 😛
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#1 Tack för tipset, joo, jag har googlat men hittar inte så mycket, nej, svensk skall den inte vara, bor i Finland så det måste vara en som skickar även hit.
#2 Okej. Missade att du inte va från Sverige. :P (eller jag kollade inte din sida rättare sagt :P )
Ska se om jag hittar något under kvällen eller imorgon :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Duger inte med begagnade på findit eller någon annan finsk hemsida?
Medarbetare på akvariefisk ifokus
#4 Nej.
Jag har tyvärr inget tips om nätbutiker.. Men behöver de sys in/ut, kortas eller dylikt så gör ju många butiker också det. Du kan inte besöka någon sådan?
#6 Jag vet vad för typ av klänning jag vill ha, och det finns inte i några butiker runt omkring. Jag vill själv kunna bestämma utseendet och därför vill jag beställa via någon sida som Jenjen house och liknande.
Okej, hoppas någon annan kan ge dig bättre svar så att du får din klänning :)
När jag beställde min balklänning köpte jag från http://www.dressilyme.com/. Jag tycker de har både billiga och fina klänningar. Finns otroligt många modeller att välja på.
För mig funkade beställningen superbra, måtten blev bra, och klänning var jättefin. :)
Jag beställde min balklänning från Lightinthebox förra försommaren och jag är så nöjd! Mamma sydde in den lite (jag måttbeställde inte) och därefter satt den super! Måste säga att kvalitén var super för priset av 700kr, totalt kostade det nog lite smått över 1000kr med frakt och allt.
~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~