Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettung-kvinna
Läst 1729 ggr
Anonym
11

Kär och nervös...

Hej!

Om en vecka ska jag åka till killen jag har kärat ned mig i så att säga… Jag börjar bli så väldans nervös… det råkar vara som så att jag är så oskuld som man kan bli. Jag har aldrig kysst någon, aldrig haft sex, aldrig ens myst med en kille förut :S

Hur ska jag bete mig..? vi har känt varandra sedan 7:an och nu går vi andra året på gymnasium, så han är ingen främling direkt.

Vi ska sova i samma säng och jag är jätte nervös att jag kommer förlora oskulden om en vecka :O Och det "värsta" är väll att jag tror jag vill det också… men är det så smart? eller är det bättre att vänta med det? 

Han bor väldigt långt bort så vi har blivit kära på avstånd. Egentligen började väll det lite smått i 8:an när vi fortfarande gick i samma klass. Jag ville ha något  mer än bara vänskap mellan honom och jag fick aldrig nog av honom? men typiskt mig var jag för blyg för att säga det till honom. 

Sedan i höstas skrev han till mig och sa att han hade tyckt om mig sedan 7:an! :O ( Vi gick i samma klass 7:an-9:an sedan flyttade han) och jag blev så paff! Jag har aldrig hört mitt egna hjärta slå så fort i hela mitt liv xD 

Jag sa som det var att jag också har känslor för honom. Sedan har vi hållit kontakten. Vi ringer och smsar dagligen och allt känns bara bättre och mer rätt för varje dag :3 

Jag var bara tvungen att skriva av mig, tack för att du orkade läsa <3

[silkesnosen]
6

Ta det lugnt! Gå på vad din magkänsla säger. Mys, håll handen, prata och känn er fram! Skulle det li tal om sex, vilket kanske kan vara lite snabbt på, så ha med kondomer, men njut av att bara finnas i närheten.

MsSofieG
10

Vill ni ha sex är det självklart fritt fram, bara se till att det känns bra och att ni skyddar er ordentligt. Och kom ihåg att det är okej att stoppa om man börjar känna sig obekväm eller tycker det går för fort. Man har ingen skyldighet att ha sex bara för att man råkat förlorat ett klädesplagg eller två. 

Ta hand om dig och kom ihåg att ha kul och njut av kärleken 🌺

Anonym
3

Åh tack så mycket! 🌺

Anonym
18

Ville bara skriva att det gick jätte bra, även om helgen gick på tok för fort

Känslan när jag steg av tåget och han står där på perrongen och väntar är så obeskrivlig…  Bokstavligen kastade mig i hans famn xD 

Och som den gentleman han är ville han givetvis hjälpa till med väskan, öppna dörren för mig och säga hur vacker jag är :3 

Och vi hade aldrig sex utan myste mest hela helgen. Vi kysstes, kramades och höll hand genom parken ( Jag tycker själv att det nästan låter som en romantisk film eller nå, fattar inte hur jag kunde få honom :o)

MsSofieG
6

#4 Ååh vilken rolig helg! Hoppas det blir många fler sånna, grattis! 😃

Anonym
4

#5 Det hoppas jag med! Tack! 😃

Jojaton
2

Kul att det gick så bra, låter jättemysigt :)

Johanna - Instagram

[SophD]
2

Kul att det gick bra 🙂

Anonym
1

#7 #8 ja verkligen,  är så glad att ni bryr er :') 🌺

Glorious
2

Låter ju toppen! :) Lycka till 🌺

Moalundgren
2

hahah ååh nu blev jag sådär kär som man blir när man läser nåt mysigt! Var i princip i samma sits som dig innan jag skulle vara med min pojkvänn försa gångerna. Men om man bara är sig själv och tar det lungt så kommer det andra naturligt, helt plötsligt ligger man i varandras famnar!

puss o kram hoppas de går bra!

Anonym
1

Tack!  stor kram till er alla! 🤗