Bygellös BH/mjuk BH
Funderar på att köpa in några, skönt att gå med ibland.
Men, de ställen jag kollat har främst funnits enfärgade 😕 Hade velat ha i t.ex leopard eller zebra eller något annat snyggt, eller snygga färger (främst sett svart & vit).
Kollat på: Ginatricot, bubbleroom, Nelly, H&M, Lindex, tradera och en sida till jag inte kommer på namnet hehe
(Ebay är uteslutet, litar inte på storlekarna).
Behöver helst vara en onlinebutik, då vi inte har så stort utbud på affärer i stan tyvärr.
(OBS inga dyra för 300kr och uppåt per BH)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ellos?
http://www.missmary.se/catalog/classic
De har snygga, och bra bhar, till ett bra pris.
#2 Inga snygga mönster för min del men tack ändå.
#1 Kollat där också (kort efter jag skrev inlägget) men nästan bara enfärgat av de som fanns kvar i min storlek 😕 Eller utan axelband och det vill jag inte ha. Så tyvärr.
Haléns då.
#4 Väldigt få bygellösa/mjuka bhar under 300kr och bara enfärgade 😕
Köper alla mina bygellösa på cubus
#6 Finns det med mönster där? Sitter vid mobil så kan inte kolla just nu.
OBS glömde skriva: Ska inte vara som sportbh, utan som bh med kupor typ.
#7 De jag har sett i affärerna har mönster och olika färger. Jag vill helst ha vitt eller svart så de stör mig 🤪
#8 Ok, för har inte det i stan nämligen, så vet inte när jag kommer till ett Cubus näst 😕
Jag har mycket svart och vitt redan hehe så vill ha lite annat med 😉
För kollade in på nätet nu på Cubus sida, och tycker att majoriteten är sportbhsliknande tyvärr av de med mönster men ska kolla igenom mer noga senare
Ute efter som denna: http://www.ellos.se/ellos-collection/mjuk-bh/396343?N=1z141ywZ1z141ll&Ns=RankValue2|1&Nao=0&selArt=171148
(funderar på att beställa den men hade velat ha fler mönster, så bra om det hade funnits på samma sida)
9 den var fin måste jag säga :)
#10 Ja jag funderar faktiskt på att beställa den, ser skön ut med dessutom 🙂
#9 just en liknande sådan har jag köpt på cubus samt en som är i svart silke med spetsband. Men det kanske inte finns på sidan utan bara i affärerna
#12 Ok, ja det var länge sedan jag var på Cubus, hittade inte det på sidan men kanske kollade dåligt, lätt att missa ibland 😛
#0 Vilken storlek har du? Om du har runt 70A så finns det på Lindex som stog ovan, otroligt sköna. Kappahl har också :)
#14 För liten storlek för mig. Har storlek 80B, eller storlek M eller L, beroende på bhn.
Kollat in kappahl redan samt Lindex, på deras hemsidor.