Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: den-kvinnliga-kroppen
Läst 1042 ggr
[[Månen@]]
0

är det mensen som spökar?

Hej jag känner mig orolig och tänker hela tiden på att "hoppas jag är frisk" eller "hoppas min hund blir 20år gammal" a osv.. känner mig orolig för att dåliga saker ska hända.. min mens är sen men tror att detta har med mensen att göra? Jag har ju ingen anledning till att oroa mig för något.. är det någon annan där ute som också blir orolig och känslig mer än att bara bli sur eller grina när mensen är på väg eller under mensen?

[xMondSy]
0

Jag brukar bara bli sur och grinig innan mensen kommer, tycker synd om min sambo när han säger något fel. Men han har vant sig :)

Karmatarerskanise
0

Innan jag började med p ringarna var jag oerhört känslig innan mens.

sisela
0

Har nästan alltid en dag varje månad, ca två dagar innan mens, då jag har mycket nära till gråt hela dagen. Extra illa om det sammanfaller med en deadline eller annat stressigt.

[[Månen@]]
0

Okej skönt att höra eller vad man ska säga, jag brukar bli rubbad en vecka till två veckor innan och inte så mycket under mensen. Men det är så drygt när man tror att sin ångest och oro beror på något annat, när man egentligen bara borde koppla ihop den med mensen och skita i det. Jag brukar bara bli sur eller ledsen så denna känsla va ganska ny