Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1770 ggr
[Mariass]
0

Illaluktande flytningar

Hej jag undrar fall det kanske finns någon hemma kur eller vad man säger alltså inte någon medecin man måste köpa något naturligt Som man kan koka ihop? Haha flummig fråga vet inte hur jag ska förklara hittar inte ordet.. Hoppas ni förstår :)

[Mariass]
0

(Mot illaluktande flytningar)

grodprinsessa
1

Du kan använda filmjölk eller vinäger för att hjälpa pH nivån på traven. =) "smeta på" och se till att få in i vaginan med. Tampong som är dränkt i fil ska tydligen vara mumma för snippan. 😛

Annars kan du också dricka surt för att hjälpa till den vägen.

Bara för att något är och alltid varit betyder inte det att det är rätt.

[Mariass]
0

Haha okej :) vadå vinäger ? Det fräter väl eller? Så det hjälper tillexenpel om jag dricker massa citron? :)

Svarttusch
0

Det kan ju också vara så att något inte står helt rätt till i underlivet och det är därför du får illaluktande flytningar. Nu låter det värre än det ska. Men om man t. ex om man är helt bar där nere, har trosor som inte är i bomull och kanske har trosskydd hela tiden kan det bli obalans. 

Testa att ha bomullstrosor, sova några nätter utan osv. Då kanske det blir bättre :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

grodprinsessa
1

Nah alltså en surfitta är en glad fitta. Vinäger har inte lägre pH än Coca Cola faktiskt (Skrämmande va). Men du kan också dricka vinäger också för att få en pH sänkning. Vinäger har ju sushikockar på händerna hela dagarna och det är det mest mjukgörande man kan hitta tydligen. 

Vill du bli gravid är det dock bra att ha lite högre pH för vi är egentligen byggda för att döda alla stackars spermier som hälsar på. 😡

Citron kan vara bra men jag föredrar osötad tranbärsjuice.. drar gött i käkarna det 😉

vallhund
0

För att det skall fungera så krävs det levande bakterier som i yoghurt eller bifilus. Finns även receptfria preparat för lokalbehandling på apoteket.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

grodprinsessa
1

#6 Vallhund, vill börja säga att jag gillar dina inlägg i alla sajter massor, du står på dig!! AWESOME! 

Men det är lite sanning med modifikation. Om man sänker pH utan att ha aktiva bakterier så får våra naturliga bakterier i underlivet möjlighet att föröka sig och ställa allt till rätta. Sedan kan nog aktiva bakterier hjälpa till ännu mer på traven. 

För mig har det räckt med att använda något pHsänkande.

vallhund
0

#7 Bock o tack! Själv körde jag med nåt apoteksmedel när jag hade problem o även tranbärsjuice.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

grodprinsessa
0

#8 japp det finns allt möjligt käckt. Jag körde på huskurer för som student är det svårt att få ihop det pengamässigt ibland. =) Thank god att det finns alternativ utformade så det passar många! 

Tranbärsjuice är min bästa vän om somrarna då jag alltid får urinvägsinfektion.. utomhussimlärare är kallt

Karmatarerskanise
0

Tycker du ska kolla upp det först. Kan vara infektion som behöver behandlas.