Freebra för stora bröst?
Vet inte vilken grupp detta inlägg tillhör, ursäkta!
Det är så att jag funderar på att köpa en freebra då jag ofta har bar rygg men undrar hur bra den faktiskt är? Har nånting mellan C-D kupa, lite större än C men för små för D haha. De är inte alls hängpattar då jag är ganska ung men de är inte heller de mest fasta där ute. Hur kommer en sån BH funka för mig? Kommer de se "hängiga" ut eller kommer jag kunna dansa osv utan att behöva oroa mig för att mina bröst ska se "konstiga" ut, osv.
Tack för svar!!
Min erfarenhet är att det blir fult om man ha stora bröst.
När jag hade C-kupa så skulle jag ha kört på det direkt. På den tiden fanns dock inte dessa bhar och nu när det finns är brösten för stora. Testa så får du se om du ens trivs i det. Det är faktiskt du i slutändan som avgör vad du tycker är snyggt och bekvämt.

Exakt vilken storlek har du? 65C betyder bra mycket mindre bröst än 85C (85C har samma volym som 65G) så man kan inte bara gå på kupstorlek rakt av när man ska hitta grejer som passar.
#3 80B, ibland 80C, det varierar lite.
Jag har 75C och hade en freebra-liknande bh på både bal och student. Var inga som helst problem och den satt snyggt. Köpte min på Lindex där det även fanns att prova vilken storlek man skulle ha.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Jag hade en riktigt stadig freebra när jag hade 80D och det funkade inte. Blev bara fult och att de försökte hopp ur upptill i stället. >_<
Har läst på flera forum om det tidigare och det brukar aldrig rekommenderas om man har över C-kupa.
Om du varierar mellan B och C-kupa så kan jag dock inte svara med absolut säkerhet.
Make the right thing easy and the wrong thing hard. Remember that the horse is the best teacher you'll ever find and that he is a reflection of the one who cares for him.
Jag har stora bröst och har provat en freebra.. Det gick absolut inte. Mina bröst är inte hängiga el konstiga i formen normalt, men med den på såg det bra skoj ut.. Gå till en specificerad undeklädes butik med kunnig personal och prova:) kan ju funka jätte bra för dig fast de inte gick för ex mig!