Hur ska jag tolka det...?
Hej, min kompis (kille) är ganska konstig och kan skoja ganska elakt. Han kan tex stickas med pennor, dra i hår, spottas, slåss, hotas mm. Men han kallar mig ofta för bitch/hora. Det kan vara som tex -kom bitch vi måste till maten -hej då bitch! -du är en sån bitch Men avslutar alltid med "hahaha skoja bara hohohoahaa" Andra exempel på vad han säger/gör: -hämta min penna annars! (Om jag inte gör det slår han mig) -om du går någonstans så, ja du vet Oftast slår han mig eller något sånt utan anledning. Han kan oxå börja spottas och hålla på. Vad ska jag göra? Hur ska jag tolka det? Tacksam för svar
Som att han är ett ouppfostrat litet svin och inte är värd att ha kontakt med. Han är definitivt inte någon "kompis" och allra minst någon vän.
Japp, håller med #1! Sådär beter man sig inte alls!
/Christine
Sätt ner foten och acceptera inte sådan behandling.
Säger som de flesta ovanför här. Vänd på steken och behandla honom likadant, något du prövat eller blir det konstig reaktion från honom då??
Låter som en osäker tonårskille som inte vet hur man uppför sig och tror att han är cool när han beter sig tarvligt mot andra.

Du är inte en "bitch" utan tvärtom alldeles för snäll mot honom, och det utnyttjar han genom att trycka ned dig så gott han kan. En "bitch" hade typ slukat honom levande, så osäker och patetisk som han verkar.
Nä, skit i det lilla aset och sluta umgås med honom. Han vill dig inget gott ändå och varför ska du ha en sådan människa i ditt liv?
Håller med alla andra i tråden. Vilken fånig kille.
jag säger som resten. det är inget du ska finna dig i. man kan inte bete sig hur som helst bara för att man säger att man skojar. "skoj" betyder att det är roligt, och det han gör är verkligen inte roligt.
säg åt honom att du inte tycker om hans beteende och att om han vill att ni ska vara vänner får han lägga av och behandla dig med respekt. klarar han inte det så sluta umgås med honom.
Håller med ovanstående. Jag hade en sån tonårskille i min närhet när jag var liten, det var tjuvnyp och dumma skämt så fort han kom åt. Alla tyckte han var skitjobbig. Uppenbarligen fick något/någon honom att komma på bättre tankar för som vuxen blev han, efter vad jag har sett o hört, världens goaste.