Svårt att slappna av
Har börjat få ont under-efter samlag. Det svider runt slidöppningen. Även om jag blir våt. Jag tror dock ändå det har och göra med att jag inte blir tillräckligt upphetsad, för det var inte så längesen det inte gjorde så ont och gången innan det hade jag ont och även gången efter. Så det är väl från gång till gång.
Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 2,5 år så för mig är det inte riktigt som det var i början, att jag ville vara på honom hela tiden även om jag verkligen gillar honom :)
Får aldrig riktigt lusten till att ta på mig själv, vilket jag tycker är så synd. Även om jag tänker en del på sex så vet jag inte riktigt vad jag går igång på liksom. Har inte lyckats att komma på egen hand och med killen kommer jag bara ridandes (vilket känns tråkigt eftersom det inte blir så mycket variation) än så länge.
Det som alltså spelar in är: Dålig variation, brist på sexlust (dels för att jag inte har den själv utan känner behov av att han ska "ge" den till mig), sveda, kan vara att jag är stressad ibland. Märker också att jag ofta under samlag kan börja tänka på helt andra grejer, att jag inte är fokuserad på nu:et.
Så himla tråkigt, för jag vet att jag kan verkligen njuta av det ibland men det blir allt för sällan nu för tiden ;) Antar att flera varit i samma sits, i a f haft något av dessa problem? Tips och pepp tack!
Se till att ha ett långt förspel och skydda dig själv med hjälp av glidmedel eller olja. Fundera även på om du bytt p-medel eller dylikt.