Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsexualitet
Läst 2453 ggr
ozzybozzysmatte
0

dethär med att rida..

shit har aldrig vågat rida min kille nångång.. är så rädd att jag ska vara för dålig.. är det svårt att rida? är det svårt att komma i "takt" om ni förstår?

Anonym
4

Det är inte alls svårt, och det är enligt mig den bästa ställningen 🙂
När du provat det, och om du gillar det, så kan du prova att rida honom baklänges, om du förstår hur jag menar? Det är ännu bättre 😃

ozzybozzysmatte
1

#1 okej vad bra, antar att det bara är jag som är feg 😕

ja det har jag hört ska vara bra!

[Thiah]
0

Det är nog en av mina favoriter för jag bestämmer takten och hur djupt det blir. Absolut värt att pröva och jag kan inte förstå hur man misslyckas med den ställningen. 🙂

Anonym
1

Jag gillar inte alls det. Får mjölksyra i benen så fort.

pernillaa
4

Alltså jag gillar att ligga ovanpå min sambo när det blir tröttsamt i benen att rida upprätt. Då kan man ju passa på att kyssas lite också medan man vilar och han får ta lite på en och så. Jag brukar byta mellan att liksom "stå på fötterna" och rida och "stå på knä" och rida för att det inte ska bli samma rörelse hela tiden. Sen kan man ju också sätta upp ena foten medan man använder knät på andra benet.

Jag tror att det din kille kommer fokusera på är nog inte riktigt hur bra takt du har utan att han får se din kropp och att han bara får ligga och ta emot. =)

Han kommer nog vara tacksam hur som helst. =)

Ha en bra dag! // Pernilla

pernillaa
4

Och vad jag menar med att jag ligger på honom så juckar jag ju då också. ALltså att jag inte bara ligger där utan det är ju bara att fortsätta medan man ligger. :P

Ha en bra dag! // Pernilla

ChristineL
3

Grejen med att rida är ju att det är du som bestämmer tempo och rytm och kan variera hej vilt :)

[Devya]
0

Visst kanske det tar en stund innan man kommer in i rytmen om killen också börjar hålla på men om du själv får bestämma så är det lätt som en plätt. Du ska ju göra det som känns skönt för dig. ;) 

Det är dock kanske dags att kommunicera mera med din kille så att du kan känna dig bekväm med honom även sexuellt? :)

Jag var aldrig rädd för att "misslyckas" tillsammans med mitt ex. Vi var så trygga i vårt förhållande och kunde prata om allt. Det hjälpte helt massor och gjorde oss väldigt äventyrliga till slut.:)