Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: sexualitet
Läst 6381 ggr
Anonym
0

Vill inte att han ser mitt anus

Hej på er! 😊

Jag och min pojkvän har varit ett par i två år och har regelbundet sex, men vi har ett problem. Han vill väldigt gärna att jag rider honom fast med ryggen vänd mot hans ansikte. Jag vill gärna prova detta också men jag skäms när han ser mitt anus. Jag har berättat detta för honom och han accepterar det och förklarar att han inte kollar på mitt anus när vi har sex men jag skäms ändå. Hur ska jag komma över den här känslan? Känner ni likadant?

Anonym
4

Jag känner inte direkt så. Ett förslag är att du låter honom kolla in dig nån gång när ni inte har sex, så att du vet att han sett och betraktat allt, så blir det nog lite mer avdramatiserat.

TjockaBerta
22

Släck lyset!

>>>Malum domesticum<<<

Sjöstjärna
16

Har du tänkt på att han kanske tycker ditt anus är jättesexigt och går igång på det? 😉

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Cahira
5

Släck lyset eller ta på en kortkort kjol så du känner dig mindre exponerad..?

Fast för att anuset ska synas så får man i princip dra isär skinkorna så tror du är rätt safe oavsett vad. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anonym
0

Tack för era tips! Att släcka lyset lät jättebra och jag föreslog detta för honom, han sa att det kändes onödigt då för han vill gärna få en bra vinkel och kunna se när vi sex 😊

#3 Hm, jag vet inte. Han äcklas av analsex, men han kanske går igång på det ändå 🤔

Anonym
3

#5 Nej han kanske inte går igång på analsex eller på din anal, MEN de flesta killar älskar att kolla in tjejen bakifrån, det har inget med analen att göra.

Anonym
2

#6 Jaså, det visste jag inte! Jag har aldrig varit med någon annan så jag vet inte så mycket om andra killar 😊

Jag får ta mod till mig och prova, om det inte känns är det ju bara att sluta 🙂

Anonym
0

Känns rätt* ska det vara 😃

[Rhodugune]
1

#8 hehe

Tycker det är rätt tänkt, prova och känn efter, känns det inte rätt så gör det inte det och då är det bara att avbryta. :)
Och känns det rätt kan det bli något som ni båda tycker riktigt mycket om, som ger er mycket njutning tillsammans, härligt att få utforska vad man tycker om tillsammans med någon man känner sig trygg med att prova på nya saker.

Kram och var rädd om dig, gör inget som inte känns bra.

Anonym
2

#9 Tack så jättemycket för din omtanke, och alla andra också! Ni är så trevliga här inne❤️

[Rhodugune]
1

Vad härligt, det är så det ska vara, skönt att du känner att du fått lite stöd i att reda ut hur du känner för det här. :)🤗

Anonym
0

Jag är lite i samma situation..jag har komplex för min bak/anus. Jag "pallar" inte bakifrån heller. Men ett bra tips var ju att släcka lampan, det har jag inte täbkt på.. :)

Anonym
2

#12 Jag vill inte heller köra bakifrån men då brukar vi göra så att jag ligger på mage med benen ihop och sen särar lite när han väl är inne, så att han halv ligger bredbent över mig. Då kan han inte se annat än min rumpa 😉

Anonym
0

Hehe. Får prova det! :)

[dog-emmi]
16

Han vill kolla på din rumpa helt enkelt! Missförstå mig inte, han vill kolla PÅ din rumpa och inte I den :)

_Fisken
5

Får en man skriva här? Kvinnor är intressanta. Jag lär mig än. Jag blir aldrig fullärd. Angående tråden ämne. Jag tänker eller tittar aldrig med vilja på tjejens anus….
Sen tycker jag också att man kanske inte ska släcka helt. Ögonen måste få sitt. Tänd ETT stearinljus. Då blir det ett fint ljus i rummet.

Anonym
5

#16 Tack för ditt svar, det lugnar mig lite. Jag har börjat vänja mig lite och försöker träna bort mitt ologiska komplex för mitt anus. Stearinljus har jag faktiskt inte ens tänkt på, det ska jag prova! Det blir lite extra mysigt också 🙂

_Fisken
1

Precis. Du måste försöka förändra ditt sätt att tänka. Studera dig själv. Tänker du på HANS anus? Svaret är sannolikt nej. Så varför skulle han bry sig om din? 
Denna metod brukar jag använda på mig själv.

[Forest]
0

Släck lyset var bra tips ett annat jag kan komma på är kanske ha på dig en kortare kjol som täcker rumpan men ändå inte i vägen 😉 Sen tycker jag du även kan ta en större spegel o vända dig om böj dig lite framåt så ser du hur ditt anus ser ut, gör detta flera gånger så kanske du inser att anus är inte så äckligt o fult ändå.

Soleda
1

Väldigt, väldigt många män älskar att titta på kvinnors rumpor både i sängen och utanför. Men så är det även för många kvinnor (dvs. titta på mäns rumpor). Tänk dig att du älskar din mans rumpa men eftersom du är kvinna kan du inte se på den under ett samlag. Men om du skulle kunnat det, hade du då inte velat se den då?

Tänk då på att män har denna fantastiska möjlighet och naturligtvis vill de använda sig av den då.

Att man har ett anus mitt i rumpan betyder inte att man måste titta på det. Det är endast en mycket liten del av hela rumpan.

Men naturligtvis ska man ALDRIG gå med på något som känns fel. Det är också en viss skillnad på vad som känns fel och vad som känns och är ovant. Det handlar också om hur nyfiken man är och hur mycket experiment lusta man har. Känner man sig helt trygg med sin man så vågar man prova mer.

Vi kvinnor ser mycket olika ut i våra underliv, lika väl som männen. Om man provar sig fram med olika ställningar så kan vissa ställningar vara direkt avtändande medan samma ställning för en annan kvinna kan vara fantastisk.

_Fisken
5

I stundens hetta är allt som hör till underlivet upphetsande. Då menar jag ALLT. Så tro inte att vi har hjärnkapacitet till att ingående studera detaljer hos kvinnor. Det har vi INTE. Det kan jag lova. Vi vill fortplanta oss.