Sex.
Hej. Jag postar detta anonymt, för det är lite känsligt. Jag har inte haft sex på över fyra år och har nyligen börjat dejta en kille som… ja jag skulle vilja ha sex med helt enkelt. Det hade förmodligen hänt redan, i fredags, om det inte varit "den" veckan. Men då var jag lite onykter, och det var i hettans ögonblick liksom. Men nu när jag är nykter är jag rätt rädd. Jag har tidigare utnyttjats sexuellt och jag har rätt stora kroppsproblem - jag är inte nöjd med min kropp liksom. Jag vill ha sex med honom, jag vill ha sex, punkt, men vet inte om jag vågar. Är rädd att det ska göra ont, att jag ska vara väldigt obekväm och "dålig" liksom, att han ska tycka jag är ful eller äcklig eller så.
Vet inte riktigt hur jag ska tackla det.
Hej, läst inläggen från Anonym och känner mig förvirrad-är det flera olika som kan ha samma nickname?
*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…
#1 Vissa sajter har så man kan välja att posta anonymt. Det är alltså en annan användare som bara väljer att inte visa sin profil. :)
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Han ser på dig på ett visst vis. Du ser dig själv på ett annat sätt. Hans sätt är hans sanning. Den gäller ju för honom. Eller hur?
Sen vad gäller själva akten. Jag tycker du ska ge dig hän. Berätta att du är lite ovan och det måste gå lugnt tillväga. Långsamt. Kanske bara med händerna första gången….
Ok, tack för det blev motsägelsefullt om det hade varit EN person. TS : Sorry att det blev OT.
*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…
#3 Rädslan försvinner tyvärr inte bara för att jag försöker ge mig "hän". Jag håller med om vad du menar, men den finns ju liksom där av en anledning. Jag önskar det var så enkelt. Prata med honom borde jag säkert göra, men det är också svårt på grund av vad som hänt mig tidigare.
Då kan man generalisera lite och säga att enda sättet att övervinna rädslan är att se den i ögonen.
Man behöver inte löpa linan ut och genomföra ett samlag. Det räcker med petting. Man får känna sig fram…..jag var utan kvinna i flera år och trodde jag led av impotens. Jag var fruktansvärt rädd att den skulle slakna. Det enda sättet var att möta rädslan och kasta sig in under täcket. Det löste sig efter några veckor och då började vi bara med händerna. Sen löste rädslan upp sig och tryggheten infann sig.