Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: samlevnad
Läst 1557 ggr
akittehmonster
0

Kan inte ha sex

Jag och min pojkvän har vart ihop i över 2 månader och känt varandra i snart ett år. Vi funkar jätte bra ihop då vi är bästa vänner och älskar vara i hans närhet. Jag är hans första allt, flickvän, kyss och första personen han hade sex med. 

Vår första gång var när vi bara var på G, det bara skedde…I mitt huvud tänkte jag hela tiden "ska jag säga nej?" men jag gjorde inte det. Har ångrat de lite för de var hemskt (sexet). Så hemskt att jag skratta mitt i allt… Han fick knappt in den för jag är så trång och han åkte ut hela tiden osv. 

Jag älskar att kyssa honom, inte för att jag får fjärillar och fyverkerier utan för att jag känner trygghet och kärlek. När vi hånglar känner jag väl inte så jätte mycket men jag gillar att hångla så har inget problem med det och samma sak här, känner mig trygg. 

Han har försökt flera gånger nu att komma längre än till hångel men jag vill inte. Asså de bara går inte, blir inte tänd alls av det. Känner mig obehagad även om jag älskar honom. Jag kan ge han ett handjob eller suga men efter det så säger jag nej. Passar vi inte ihop? är det nått fel på mig?

vad borde jag göra?

Disturbed-Angel
1

Är det bara honom du inte känner sexlust till eller gäller det överlag alla killar? Tar du några p-piller? För det kan ju i så fall göra att man förlorar sexlusten. Sen kan man ju vara asexuell och därför inte känna någon sexlust till någon annan människa. Eller är du avskräckt av första gången? För i så fall är det ju som med allt annat. Övning ger färdighet.  Det är inte ovanligt att man har ett riktigt kasst samlag nån gång ibland. Speciellt om det är med en ny partner.

akittehmonster
0

#1 är bisexuell så vi försökte med 3kant eller jag fixade ihop det men till och med där fanns de ingen koppling. Känner mig bara obehagad. 
Jag tar inga p-piller men tänkte skaffa stav.

Jag har haft sex massa, jag och mitt ex höll på hela tiden. Älskade sex med honom och vi funkade ihop med de tog slut. Har starkare känslor för min nuvarandra pojkvän men ändå funkar ej sexet. 

vad är asexuell?

Disturbed-Angel
0

En asexuell person är en människa som inte känner sexuell attraktion till någon eller som har lågt eller frånvarande intresse att ha sex. Så om du gillar sex med andra så är du inte asexuell. Ibland kan det vara svårt att ha sex med någon om man "gillar den för mycket" Man blir för nervös, eller så är det helt enkelt så att du inte finner just den killen sexuellt attraktiv.

akittehmonster
1

Okej tack #3 ja de funkade med mitt ex men har inte funkat med någon annan.