Bikini till små bröst
Hej till sommaren ska jag åka utomlands och jag har redan nu börjat kolla på vilken bikini jag skulle kunna tänka mig köpa. Just nu har jag en som är för stor och en som får mig att se helt platt ut. Har A-kupa och vill gärna att bikinin ska ge ett intryck av att jag har större bröst. Har också korta men muskulösa ben och vill att de ska se längre ut. så här är min fråga; vilken sorts bikini överdel och underdel ska jag välja?
Pusch up överdel och högt skurna bikinitrosor.
överdel trekantig, underdel med högt skurna höfter/"benhål" gör att benen ser längre ut!
Push up är svårt om man inte har något att pusha så att säga, då är trekant bättre som ger illusionen av större bröst. Gärna med lite stödvadd i så det blir mer.
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Man kan ha bröst som går att puscha även med a kupa. bilden tas bort. Länka till bilder som inte är dina.
Push-up är det mest effektiva förstås, men om du inte kan ha push-up så kan du ju alltid köra på en vanlig trekant eller en BH-variant i t.ex en lite utstickande färg, med mönster eller med typ volanger/fransar/andra dekorer, så att det blir mer fokus upptill. Det gör att bysten upplevs större. Sen kan du välja en underdel som är högt skuren i benen och i en mer diskret färg.
Sen tycker ju jag iofs att det är väldigt snyggt med bandeau om man har liten byst! Det får ju kanske inte bysten att se större ut men det är väldigt snyggt iaf!
Push up om det är viktigt att brösten ser större ut, annars hade jag valt trekantsbehå då det är väldigt snyggt. Det som är jobbigt med push up är att det tar längre tid för den innan den torkar efter bad, men ska du till ett varmt land behöver ju inte det göra så mycket :) Och som de andra skrivit är det bra med högt skurna trosor.
Volanger, fransar etc ger intrycket av en större byst, finns då och då med push dessutom. :)
Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…