Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 3406 ggr
Trewina
0

Knölar på underlivet

Jag upptäckte för några dagar sedan att jag har flera knölar på venusberget och runt slidan (dock inte på inre delarna). Har haft en likadan en gång tidigare, och jag vet inte vad det är. Jag har haft inflammerade hårsäckar från rakning förut men detta liknar absolut inte dem. Jag var rädd ett tag att min munherpes smittat ner till underlivet, men det blir inga sår. Märkte dem då jag fick min mens och började använda bindan och det började svida så det skavde emot en av dem. Jag har inte haft sex men någon utan kondom och mitt ex hade inga munsår vad jag vet. Någon som har haft liknande problem eller har råd på vad jag ska göra?

[dynamitella]
0

Har du läst något om kondylom?

Trewina
0

#1 jag har inte haft sex på ett och ett halvt år, och har inte haft problemet långt innan.

lizzplace
0

#2 Har man kondylom kan man bära på viruset i flera år innan det börjar synas och då känner man inte av det heller oftast.

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

mimåne
6

Ingen här på forumet kan veta med säkerhet vad detta är utan att ha sett dessa och jag tror knappast du vill ta en bild och visa upp dem. Jag tycker att du ska få detta undersökt. Ring din barnmorska och rådfråga. Det skadar ingenting och du får din oro stillad.

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Trewina
0

#3 jag får i trycket av kondylom att det är mer vårta och det jag har är som en liten bulle. Som en ärta typ. Och han jag hade sex med sa att han var oskuld.

Trewina
0

#4 jo, jag har tänkt att ringa men är osäker på vart jag ska vända mig. Om det är till ungdomsmottagning, barnmorska eller gyn.

mimåne
5

Ring dit där du känner dig som tryggast så kommer det gå bra. Alla tre kommer hjälpa dig i vilket fall som helst. Jag vänder mig alltid till en och samma person, hon har undersökt mig många gånger och det känns tryggt så då hon känner mig.

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Gia91an
3

Kan vara körtelinflammationer med. blir som bullar under huden och gör ont… Som väldigt inkapslade finnar.