5 olika storlekar?
Någon som vet vars man kan få tag i örhängen där det är 5 olika storlekar typ om ni fattar?
Att det är en stor sen blir det mindre å mindre och den 5 är minst?
(Nickelfria också)
Vet inte vad man ska söka på eller ens vars man ska börja söka
(vet inte vars jag ska sätta den här)
http://www.crazy-factory.com/product_listing_ng.php?cat_id=583#
Kolla runt där! 😃
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
#1 hittar inget vettigt..:(
#2 Attans! 😮
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Förstår inte riktigt vad det är du menar. Men har du kollat guldfynd och andra smyckesaffärer?
Är det typ såhär du menar eller? : örhängen
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
typ.. men då man hittar är det bara typ 3 olika storlekar å ja vill ha 5 :/ glitter brukar ha men dom innehåller nickel ( har sånna nu och öronen geggar sönder)
#5 Fast den hon länkade till är ju inte bara 3olika storlekar. Finns på fyndiq 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#5 Det lättaste för din del är i så fall att gå till olika guldsmedsaffärer och fråga . Kan vara svårt att vet om där är nickel eller inte när man köper över nätet.
Har du sett med 5 olika storlekar innan? Tror nog jag aldrig sett mer än 4…
Annars så får du köpa de parvis istället.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#6 den hon länkade va väl 3 olika storlekar fast flera av samma? #7 ja tror ja sett på glitter nångång som hade nickelfri yta men på den tiden behövde ja bara 3 storlekar^^
#8 Okej. Jag tror det är svårt att få 5 olika storlekar, om du inte köper par och sedan kollar storleken på de viset..
/ J
#8 Såg inte ut som det först, men när jag zoomade in bilden så såg man att det inte var 5 olika storlekar 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.