sambon söker män
Jaha. Då har det värsta hänt. Hittade precis sambons profil på en sexsajt. Han letar män att ha sex med och blev medlem för 3 månader sedan. De har bestämt olika platser men hittills har han dragit sig ur vad jag kunde se.men bara tanken på att dom planerat plats för sug och runk får mig att falla djupt. Han är inte den han utgett sig för att vara. Han är inte hetero. Han är inte ärlig. FAN! MITT LIVS KÄRLEK ÄR EN LÖGNARE…. Frågade om det. Svaret var att det bara är på skoj och att han inte gjort något och att han inte vill ha en man. Vem går på det? Vad i helvete gör jag nu? Allt är förändrat på några minuter. Vårt knappt existerande sexliv beror väl på att han önskar att jag var man :(
Gör slut. Alltså, man skapar inte sådana profiler på skämt, om man inte är typ 12 och har skitdålig humor. Det gör man bara inte. Speciellt inte eftersom att någon kan bli sårad i det skämtet. Men sen måste jag faktiskt fråga också, hur hittade du hans profil om du inte själv var inne och kikade på sexsajter?
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
För din skull så lämna honom. Vet det är svårt. Man älskar personen men du kommer bli mer skadad och sårad. För ingen frisk person "skojar" om att gå och träffa killar för sex bakom sin partners rygg.
Tycker han ska stå för det han gjort.
Jag kanske inte är kvinna men finns här om du vill snacka eller har frågor :)
Träffa en vän om du kan och ta något gott att dricka eller äta ihop.
May the Gerbils be with you :3
1 skulle använda internet på hans mobil och sajten kom upp som förslag klickade på den och kom rakt in på profilen. .
Faaaaaan. Jag trodde han var annorlunda. Att vi skulle bli gamla ihop.
Lämna han för din skull!
Han verkar vara gay i mina ögon och öron synd att din dröm blev krossad. Jag har själv haft svin så vet hur det känns. STORA KRAMAR ❤️
fyy vad hemskt, stackars dej.. hur länge har ni varit ihop?? han kanske är bisexuell? det är inte oket att han hänger på sexsajter men han behöver ju inte vara gay för det.. han kan gilla både kvinnor och män
Jag tror att ni behöver sätta er ner och prata. Om ni har haft ett dåligt sexliv och om han nu har försökt ta kontakt med andra män finns nog risken att han är lagd åt det hållet. Jag förstår att det är smärtsamt för dig men det kan vara minst lika jobbigt och smärtsamt för honom.
Usch vilken jobbig situation.. Men för min del hade det inte funnits något annat val, jag skulle inte kunna vara tillsammans med en person som letar andra sexpartners 😕
Tycker synd om dig. Styrke kramar!
Det är med stor säkerhet inte värt att stanna i en relation där partnern letar sexpartners. Det är inte på skoj, om det var så roligt behövde han väl inte dölja det. Att han inte vill träffa någon av dom är inte heller på skoj, då hade han inte behövt boka in träffar och även såra andra människor. Dra dig ur innan du blir ännu mer sårad!
6 lite över 2 år. 7 sexet är inte dåligt. Bara sällan. Typ en gång i månaden. Lika smärtsamt för honom? Skitsnack! Jag har inte svikit hans förtroende. Om han är lagd på det hållet ok. Men påstå inte att det är i närheten av vad jag går igenom nu! Tack till alla. Stöd betyder mycket.
10 såra andra människor? Du har nog inte varit inne på en sajt där man letar knullkompisar. Det är inte känslor. Det är KÖN!!!!
#12 Nja, det är inte riktigt sant. Bara för att man letar efter en sexpartner betyder det inte att man inte kan bli sårad.
Naturligtvis kan det vara jättesvårt att vara förvirrad angående sin sexualitet, men det är förstås ingen ursäkt. Din sambo borde såklart ha varit ärlig mot dig och mot sig själv och brutit förhållandet innan han började söka efter människor att vara otrogen med. Egentligen spelar det mindre roll att det är män han söker efter, poängen är ju att han planerar otrohet.
Ja, du bör göra slut omedelbart. Detta är inget förhållande som går att rädda.
13 när det gäller kåta gubbar som i detta fall så finns det inte känslor. JAG läste mejlen.
#14 Nu handlar detta om din sambo som gjort fel. Männen han pratar med handlar det inte om.
15 ja han har gjort fel. Men någon drog in att andras känslor sårades. Bullcrap! Kåta knullsugna människor går in utan känslor. Könet styr.
Jag vet ärligt inte vad jag ska göra. Ska jag vara glad över att jag fick må bra i två år? Skrika? Gråta? !@##$$$"::&&
#16 Det vet du inte, så tycker det är onödigt att fokusera på de andra människorna. De har ingenting med det här att göra, de har inte gjort något fel. Din sambo har agerat fel, vad de andra männen har gjort och inte gjort är helt irrelevant.
Gör slut med din sambo, jobba på att läka, och fokusera på sådant som får dig att må bra. Gråt om det hjälper, samma med skrika. Men förr eller senare måste du gå vidare.
Du är väldigt fel ute om du på riktigt tror att jag fokuserar på männen!! För helvete tänk dig för. Hur tror du jag tänkt de senaste timmarna? På männen???? Nej fyfan. På OSS! Vi har delat för mycket för att jag ska kunna kasta bort det bara sådär. Jag måste känna, prata och få tid innan jag tar ett beslut.
#19 Vet hela din värld rasa samman men snälla du ingen sån ton mot andra här. Vi försöker finnas här som ett stöd.
May the Gerbils be with you :3
Ber om ursäkt. Förstår bara inte hur man kan tro något sånt. Kan inte sova. Han sover. Har inte ens visat hur jag har crashat. Trodde jag skulle slippa svek vid 30 års ålder.
Dubbel.
#19 Det är inte okej att vara otrevlig mot mig, tack.
22 bad om ursäkt Men det är inte heller ok att anta att jag fokuserar på andra när jag sitter här i total känslokaos. Allt handlar om mig och min älskling. Eller ja det trodde jag…..
Fy tusan vad jobbigt! Vet inte hur jag hade gjort själv. Beror på hur allt hade utvecklats. Undanber dock svordomar.
#12 & #16
Jag förstår att du har det jobbigt och din sambo har gjort oerhört fel. Det ger dig dock inte rätten att vara otrevlig mot andra och du vet inte vad jag har varit med om och inte, om jag har sett sånna sajter eller inte. Jag skrev i denna tråden för att jag själv har blivit bedragen på liknande sätt. Och ja, det kan finnas känslor inblandade, jag sa inte att det är så i detta fallet och du kan ju inte "skälla" på folk för att vi inte vet just hur din killes mail såg ut.
26 var är jag otrevlig mot dig? Lämnar denna sajten nu. Överkänsliga människor är det minsta jag behöver nu. Ni som tog så fruktansvärt illa vid er borde nog läsa inläggen igen. Har inte gått på någon i tråden. Och att fortsätta gnälla när jag redan bett om ursäkt trots att jag mår skit, det är fult. Tack och hej
Jag tycker synd om dig Anonym. Hoppas verkligen att allt blir bättre för dig.

Finns fler karlar i världen än såna man inte kan lita på! Ut med dom som inte är trogna el pålitliga och hitta någon som är bra!
hur mår du nu ?