Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettung-kvinna
Läst 1982 ggr
Anonym
0

Brösten har...? Krympt?

Hejsan jag har varit magsjuk nu i 1 dag och märkte idag att mina bröst blivit mindre och mjukare? Jag är 14 år och oskuld.

Sjöstjärna
0

Du har förmodligen lite vätskebrist. Se till att dricka ordentligt.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

tlover
0

du har antagligen gått ner i vikt pga magsjukan (jag gick lätt ner 4 kilo då jag var i den åldern) beroende på hur ens egen kropp är så kan den tex nästan bara ta fett från brösten men inget från magen (eller tvärt om).

l'm back

Anonym
0

Tack för svaren^^ men vad är bäst att dricka då? Bara vatten?

tlover
0

bara vatten är alltid bäst att dricka (om inte du är väldigt uttorkad)

l'm back

Mitralis
0

Vatten är alltid bäst 🙂 Kanske lite mjölk också.

Anonym
0

Tack så jätte mycket^^ det här är en sån bra sajt, man får alltid svar fort:D Då ska jag se till att dricka lite mera nu!

[Devya]
2

Jag tvivar dock på att brösten plötsligt blir så pass mycket mindre på bara en dag. Det låter väldigt konstigt i mina öron. Se dock till att få i dig mycket vätska så som alla har påpekat här.:) Lite fanta går också bra att dricka då man har magsjuka. Det kanske är myt men jag mådde åtminstone bättre av att få dricka sådant då jag hade magsjuka. :)

Shelsy
1

Man kan dricka coca cola om man är magsjuk, det hjälper mig. Tror jag börjar bli magsjuk… Måste bara säga att man blev väldigt sugen på både fanta och coca cola nu! :-)

[Starman]
0

Mjölk är inte nödvändigt, kranvatten är det bästa.

Mitralis
0

#9 Tänkte för mineraler och vitaminer 🙂

[Devya]
1

#10 Egentligen ska man undvika mjölkprodukter om man har magsjuka. Det kan verka irriterande på magen och göra så att man spyr mer. Tarmarna är nämligen väldigt känsliga under och efter magsjuka.

Mitralis
0

#11 Då skippar vi mjölken 🙂

maay
2

Avslagen Cola eller vatten är det bästa :) magen är väldigt känslig så milda produkter :)

//Linnea

Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus

pyromanen
3

Blåbärssoppa