Ska vi vara ärliga? :)
Hur många utav er vackra kvinnor där ute tänker på något helt annat än situationen ni är i när ni har sex? Så fantasin bara flödar i väg under hela samlaget? Jag är bara rent nyfiken för att se om de bara jag som är knäpp vissa gånger eller om de finns fler. :)
<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3
Har inte haft sex (samlag) på över ett år men det var ofta jag "fantiserade" om annat. Tror endast det var nån enstaka gång jag Inte tänkte på annat faktiskt. Hah!
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Nja visst har det hänt men bara någon sekund. Eller jo en gång när han tog fruktansvärt lång tid på sig. Jag var liksom klar med mina orgasmar och han bara fortsatte. Var liksom att bara vänta. Då gick tankarna iväg.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
jo men de känns som att de blir lätt så framförallt när dom tar tid på sig :P
Haha både jag och min pojkvän får ibland anstränga oss för att hålla fokus xD inte för att vi har dåligt sex eller något, men tankarna flyger bara iväg helt plötsligt till "Är det en spindel eller en fluga som sitter i hörnet?" eller "var kom den sprickan ifrån??"
Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter
haha ja precis ^^ man ligger och tittar på allt möjligt och kommer snart på igen att "nämen jag har ju samlag! får ta bort den där spindelväven efteråt…" 😇
Haha, har alltid undrat…. ligger man/står/hänger/whatever där och tänker typ "åhå jaja, mjölken kanske är slut" "Gud vad sugen jag vart på Nutella" "vad ska jag ha på mig imorgon"? 😂
/ Ellen Bajsnåmi
Känns som vi är ganska många som har mycket att tänka på och inte ens kan slappna av då vi ska slappna av :)
Nejdå, är väldigt fokuserad på vad jag gör i alla situationer… eh noot.
Jag gör aldrig annat än att tänka på fel saker vad jag än gör! Haha nej ska inte överdriva så mycket, men är faktiskt en allmänt okoncentrerad flicka.. Försöker dock fokusera så gott det går när vi gosar! ;) Men ibland blir man distraherad! Särskilt om man hör ljud utifrån…
ja verkligen :P
Jag har väldigt svårt att fantisera om något/någon annan när jag har sex. Har försökt ett par gånger men det funkar inte. Kommer alltid "tillbaka till verkligheten" efter en sekund eller två. Det händer ju så mycket intressant så jag måste ju hänga med för att inte missa något 😃
Det beror på hur livet ser ut i allmänhet. NU har vi haft det väldigt mkt med ex begravning. Då kan tankarna fara iväg & jag går igenom allt som hänt. Men oftast har vi fokus på varandra. Oftast, inte alltid. Likaså om jag drömmer mkt. Det värkar som folk har svårt att koppla bort vardagen även under sex.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Ja, jag har ofta svårt att hålla mig fokuserad på sexet under akten. Just då måste tydligen tankarna på alla vartagliga ting komma! Jag har gått och tänkt att det är något fel på mig som inte kan slappna av, så det är verkligen skönt att höra att jag inte är ensam om detta! :P
Fast jag tycker inte det handlar om att man inte är avslappnad…inte i mitt fel. Jag njuter i högsta grad utav vårat sex och det vet jag att han också gör även om hans tankar också ibland fladdrar iväg x) tror dock inte att någon av oss fantiserar om någon annan under tiden vi har sex…Tänder ju sjukt mycket på min kille och skulle han kläcka ur sig att han fantiserar om andra så skulle jag bli väääääldigt ledsen ._. Kanske är lite knäpp men jag skulle nog inte ens fortsätta förhållandet om det kom fram…
#14 Jag skulle också bli riktigt ledsen om jag fick veta att min kille tänkte på andra tjejer när vi har sex. Jag tänker aldrig på andra killar, usch och fy, det går bara inte! Han har även sagt att han aldrig skulle kunna tänka på andra tjejer, för det känns fel, så jag litar på det. :) Känns fel att tänka på någon människa över huvud taget, liksom ha sex och tänka på sin mamma eller killkompis? Eh nej hahah, dock blir man ju ändå så himla ofokuserad när man är stressad och vet att man har en hemsk vecka framför sig. :/ Skulle behöva lära mig att vara koncentrerad på nuet, får noga öva på det ikväll hehe.
#15 Jag har särskilt svårt att hålla fokus vid oralsex (både genom att ge och få) men det hjälte mig när jag verkligen började fokusera på varenda del, exakt vad som gjordes…liksom fokusera på om han var vid klitoris eller lekte med blygdläpparna, jobbade med andningen så att jag höll mig avslappnad och på så vis kunde känna efter ordentligt vad jag tyckte var skönt. Likadant med andra saker också som när han ska föra in den. Då försöker jag också vara närvarande i känslan av hur det vidgas och vart det känns, vilka muskler som dras ihop samt vilka som slappnar av osv… (Nu vart detta VÄLDIGT precist men blir inge bra om jag ska försöka censurera xD)
De senaste jag låg var med mitt ex och just då tänkte jag på sexiga muskelbyggare de beror helt på vem de är
Kan inte minnas att jag någonsin tänkt på någon annan än den jag har sex med. Det låter väldigt illa att man tänker på någon annan. Kanske dags att bryta om det är så dåligt.
Är bra på att stänga av hjärnan och tänker knappast alls.
Jag har nog inte tänkt på någon annan, snarare på något annat. Är väl inte alltid helt "närvarande", tyvärr.
Jag har varit med om både och, där jag ligger och planerar annat och "väntar på att det är över" och haft sån stark passion att klockorna stannade. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Nej, någon annan person skulle jag aldrig kunna tänka på när min sambo är allt jag någonsin önskat mig. :) Det är de där vardagliga sakena som smyger sig in i tankarna. Jag har väldigt svårt för att koppla av och "leva i nuet" i andra fall också. Jag är en sån där som inte har kalender för allt finns i huvudet ändå och min dumma hjärna ältar alla planer om och om igen. Har provat att skriva ner det så att jag kan fokusera på annat, men det har inte hjälpt ett dugg.
Hmm, jag har nog tänkt på andra då jag var med mitt ex. Men det är väl också delvis därför som han är mitt ex. Annars skulle jag aldrig kunna tänka på vardagliga ting då jag har sex. Jag och killen har ju som då "reserverat" en stund får vår personliga njutning och då finns det inget annat att tänka på än att ha det skönt. Inga ursäkter. :)
Härligt att se hur olika vi alla människor är men ändå så lika :) Intressant läsning må jag säga. :)
jag ligger mest och tänker e han inte klar snart..
Som #20 säger, tänker aldrig på ANDRA men på annat! 😕
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Jag är så fokuserad så det händer aldrig att jag tänker på annat (eller andra). Låter ju inte så engagerat att tänka på andra grejer när man håller på med det härligaste som finns!
/Christina
Ja, om inget överraskande händer så är det lätt hänt att jag tänker på annat ibland. Men om någon av oss byter vinkel eller tempo osv ofta så är jag allt som oftast fokuserad på nuet. Men jag tänker aldrig på någon annan.
Vi saknar sovrumsdörr också, så våra två katter måste stängas in i vardagsrummet (eller ut från det, beroende på var vi är), och den dörren låter så mycket när de är på den, och då blir man lite distraherad också.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Rosalee