Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettkillsnack
Läst 1722 ggr
Anonym
0

Lycklig för andra ?

Hej Alice här :). Det är så att jag äntligen börja komma närmare hen jag gillar hen vet jag vet ju att det är något mellan oss blickar som ingen av oss kan släppa i från varandra. Men ingen har riktigt vågat ta stegen . Men efter 1,5 år kände jag håller bådas intresse i sig så länge så är det ju något kanske kärlek. Jag fick fram till hen och önska hen en god jul och och till en överraskning ber jag hen om en krama den är är härlig och ömsesidig en mysig kram kändes så rätt när jah höll om hen S midja och kramen va inte lätt som en komps kram(sladdrig fisk) och inte extremt hård utan sådär mysig kram med händerna över mig eller bakom ryggen . Man känner hens kropp tydligt och hur rätt allt är. Jag blundar och njuter av doften jag får ett par fina ord och jag ger hen ett par fina ord innan jag går och jag fick så höra av min vän att hen gick ut med leende på läpparna så de är ju något vad tror nu ? Till saken jag har en vän som det går mindre bra för med sin och när jag berätta vad som hänt mig ser jag hennes förtvivlan jag förstår henne och låter bli att prata om det mer . Sen ställs en fråga som innefatta min fling . Och då sa ja jag har redan hen och så säger hon nä Inte riktigt va!!! De va mer Ett skämt och sa varför kan inte du va glad för min skull hon säger inget . Varför kan man bara inte va glad för varandras skull . Så va de gör mig men jag va aldrig nedvärderande på henne när det gick bra för henne jag har alltid vart stötande ovs hur dåligt de en gått för mig måste man alltid va negativ bara för att det inge går bra för hen själv . Varför låta de fånigt över andra jag gör inte så i alla fall Detta hände för 5 dagar sedan när jag pratar med henne så förstå hon inte alls hon säger bara tänk på mig så orättvist . Måste tjejer alltid klanka mer på varandra kan man inte va glad för varandras skull.