Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: skönhet-och-mode
Läst 1706 ggr
drakenbeerg
0

Vill ha en tatuering

Hej! Jag har funderat väldigt länge på att göra en tatuering av något slag. Jag har tre förslag: Ett evighetstecken på sidan av vaden, kanske 3-4cm. Ett pyttelitet hjärta på insidan av mitt högra ringfinger, 1 cm. Eller något på handleden, 5-7 cm.

Det jag undrar är vad det kan vara för priser på dessa? :)

leemland
0

Det är helt beroende på tatueraren. Är de en stor eller liten. 

Men räkna minst 500 kr.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Karmatarerskanise
0

De flesta har ett lägsta pris på 500-1000kr. Så oavsett hur liten den än är så måste man betala det.

Det är omöjligt att säga vad dina skulle kosta eftersom det skiljer sig åt beroende på vem man går till och hur populära/duktiga dom är.

Priset brukar visa om de är duktiga eller inte.

neasfotografier
0

Där jag bor tar de studios jag vet om minst 1000 kr.

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

viktoria91
0

Många duktiga har grundpris på 1000 kr.

[Devya]
1

Det beror på hur stor den är samt hur mycket tid det tar att göra den. Det tycks vara olika från ställe till ställe. Det bästa är om du går och kollar upp olika ställen själv istället för att fråga här. :)

Bjallstal
0

300-500 för hjärtat på fingret hos tatuerare i min stad, då ingår ifyllningn en gång inom tre månader efter Dem andra två runt tusenlappen också med ifyllningn

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

PennyScarlett
0

Proffsen tar inte nödvändigtvis 1000 som minsta pris. Vi har ju Jörgen i Borås t.ex och han tar också 500 som minsta. Och han är banne mig duktig…

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

Trollan92
0

Väldigt många tatuerrare tar tim priser MEN det finns tatuerare som tar bestämmer ett pris för vissa moriv och inte har någon timpeng.

Jag har ett motiv på min underarm som är ca 15 cm lång och 3 cm bred, den gick bara på 1000 kronor :)