Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: den-kvinnliga-kroppen
Läst 1747 ggr
Karmatarerskanise
12

Artikel borttagen

Jag fick idag ta bort en artikel om endometrios eftersom det visade sig att förra sajtvärden hade kopierat den rakt av från en tidning. Tidningen såg detta och kontaktade iFokus om det.

Detta är absolut inte OK. Man får aldrig kopiera texter eller bilder utan att ha tillåtelse från författaren/bildägaren.

Berättar detta dels för att påminna om regler och dels för att ni ska förstå varför den är borttagen.

Hanna
1

Trist!

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[rosetten]
1

Synd att inte folk förstår detta någon gång. Det har pratats om detta i så många år, men det fäster sig inte hos många.

Aleya
1

Synd att vederbörande gjorde så. Inte okej.

Dock var det en bra artikel så det var ett tyvärr det med. :(

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Forest]
1

trist, får man fråga vilken tidning det är ifrån då jag skulle ge den till en vän som jag tror skulle behöva läsa den artikeln

annia1
0

Forest nu vet jag inte vad som stod i artikeln, men var det just den artikeln som var viktig eller är det information om endometrios så finns det ju en sajt som handlar om endometrios så du kanske kan hitta info där eller kanske be värden på den sajten hjälpa dig får fram just det du vill att din vän ska läsa.

.

[Forest]
0

5 tack för hjälpen 🤗

Emo
0

Hera, det kan vara jobbigt att ta över en sajt. Jag lade en hel arbetsvecka på att gå igenom en övertagen sajt och rensa, för att nuvarande Sajtvärd inte skulle få lida för vad tidigare sajtvärdar gjort och underlåtit att göra.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973