Vad ska jag ta mig till?
Finns en kille jag verkligen älskar o har blivit dökär i Pratar i telefon 1 h varje dag o smsar varje dag osv.. Förra söndag skulle vi träffas men då kom hans mamma på besök o då var det försent ta nästa tåg… Igår skulle vi träffas men då hade hans bankkort blivit avmagnetiserat Så då skulle han köpa biljetter på nätet, igår kvälll skickade jag ert Sms o fråga hur det gick med biljetter, då somna jag i när jag vakna imorse vid 07:32 så såg jag hans sms då han skrev att han försökte fixa de nu(då)… Vi pratade ju om att han skulle ta tåget 12:16 från sig.. Så när klockan var halv 10 skicka jag ett sms, ett nytt en halvtimme senare… Sen 3-4 sms innan 12:30…. O har ringt honom 20 gånger bokstavligt… Blir " Personen du söker kan inte nås för tillfället "… Skrev 2 medd på kik… Lagt till honom på Skype…. Skrivit till honom på Facebook …. Jag gick till Centralstationen i min stad för att kolla om han var där för säkerhets skull.. Tänkte att något fel uppstått med telefonen.. Men han var inte där… Han svarar inte På Sms Han svarar inte Samtal Han svarar inte Kik Han svarar inte Facebook Han svarar inte Skype Han är inte inloggad här sen inatt… Detta är tredje gången han ställer in träff, men idag utan att säga något Jag får snart en riktigt psykisk kollaps tror jag, var hårfint att jag fick det igår… Var så nära att verkligen bryta ihop så mycket Så jag slutar andas
Vad dålig stil!
Har det hänt honom något?
2 - Det kan jag ju inte veta eftersom jag inte får tag på honom
1 - Jo det kan man tycka, jag tror inte att det är hans fel men jag blir ju lika nervös ledsen besviken för det
Tycker det låter som att han kommer med undanflykter för att undvika att träffas. Skit i honom.
5 - Så tänkte jag med men det märkliga är att han säger så mycket fina saker, pratar i telefon kanske 1 h varje dag, smsar varje dag osv….
Finns killar som inte vågar ses i verkligheten men som kan vara modigare bakom en telefon eller dator. +Det finns ju killar som kan ljuga hejvilt och flörta bakom en dator/telefon med nån som blir helt duperad av alla lögner, men som aldrig kommer våga ses IRL för då kan alla lögner avslöjas. I båda fallen måste de komma med bortförklaringar och undanflykter till varför man inte kan ses.
7 - Jo så kan det ju vara.. Men han är den han säger, det vet jag helt säkert! Och allt han sagt har stämt…. Så förstår inte varför han skulle ljuga om ursäkter
Du älskar och är kär i någon du aldrig träffat? Tyvärr är risken stor att han inte alls är som den bild du målat upp. Du är kär i en illusion.
9 - Jag är kär i honom ja… Helt dökär…. Jag älskar honom….. Han säger han älskar mig med osv… Och att jag är den enda han vill ha osv osv…
Man kan inte älska en person man aldrig träffat i min värld. Du vet faktiskt inte hur han är i verkligheten.
11 - I min värld kan man det
Tyvärr har nog Hera rätt. Känns som du är rätt ung och inte har så stor erfarenhet, när du är i min ålder (42) och har stött på såna killar ett flertal gånger blir man lite mer försiktig. Killar som är bra på att dupera kan även visa bevis på att det de säger är sant de vet exakt vad de ska säga för att en tjej ska tro på dem, många killar har förmågan att få tjejer att tro på allt de säger även sånt man i efterhand inte förstår att man gick på för det varit jäkligt korkade saker som man inte borde gått på.
13 - Nu har han ju inte dragit värsta historierna om sitt liv… Vi brukar prata om allt möjligt… Hur gammal hans hund är, vad hunden gör, vad han/jag gör… O såna saker Jag är 16 år, född 1997
Om han inte ens varit online och inte sms eller samtal kommit fram skulle jag inte döma honom så fort. Något KAN ju hänt. Men om jags er att meddelanden kommer farm så vet man ju att han låter bli att svara…
15 - Nu står han i kö till qruiser (qx)… Så inget lär ju ha hänt…
Håller med #15, sånt kan man ju kolla upp på många sajter, ifall personen varit online. Har han varit online på facebook? Skype? Har han det vet du ju direkt i och med det att inget farligt hänt.
edit: #16 ja då är han helt enkelt en feg rackare som ärligt talat skiter i alla dina känslor. Du har försökt nå honom så många gånger, skrivit sms och på alla sajter han finns. Du förstår nog nu att han är riktigt elak med dig :/
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium 
16 din bild av honom var alltså fel.
Jag tycker så mycket om honom så skulle låta mig uttnytjas mycket bara för få honom…. Han har inte läst på kik, där är det på "sent".. På sms går det inte se ens om det är levererat.. Samtalen vet jag inte om han ignorera Ellee avstängd… Qx inte varit inne föräns nu… Facebook står bara sent- så inte läst än…
Citat: Jag tycker så mycket om honom så skulle låta mig uttnytjas mycket bara för få honom….
Om man blir utnyttjad av någon är han inte värd att att ha eller hysa känslor för det är bara slöseri med tid. I ett riktigt förhållande med nån som är värd att älska blir man inte utnyttjad eller illa behandlad utan tvärtom. Det blir aldrig ett riktigt förhållande ifall det är bara en av parterna som hyser kärlek till den andre!!
Har aldrig känt känslan av att vara kär innan … Och aldrig känts som att någon faktiskt älskat mig på riktigt innan Det känns som han är den rätte men jag har väl fel antar jag
Du är så ung, du behöver inte ha bråttom det kommer dyka upp andra killar.
För mig dröjde det länge innan jag mötte den rätta, mer än din dubbla ålder men det var värt väntan och man glömmer alla knäppgökar till män man mött under dessa år. Han har visat mig äkta kärlek, han är inte sån som säger en massa fina ord eller skickar en massa sms el dyl men han visar med handlingar hur mycket jag betyder för honom varje dag och det är mer värt en meningslösa ord på telefonen eller datorn.
22 - Förstår Men han känns som den rätta Han har gett bra orsaker osv
#22 bra orsaker till att han är den rätta? För det första är det den första killen du är kär i? Behöver han ge bra orsaker för att du ska fortsätta älska honom? Låter som en väldig massa strunt från hans sida i och med att det är handlingarna du måste gå efter. Visar han dig det han säger på riktigt? Han vill inte ens träffa dig på riktigt! Gå inte på vad han säger. Skulle det enbart handla om att han är så pass blyg är det fortfarande inget du kan rätta dig efter eftersom du blir ignorerad och vill ha ett förhållande i verkligheten. eller hur? Ursäkta om jag låter hård, men jag har också mött den typen.
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium 
24 - rimliga orsaker till att han inte svara o inte kom idag
TS: Du är förälskad i personen som är uppmålad. Inte i honom. Har du ens sett honom? Jag håller med #11, man måste träffa en person för att man verkligen ska kunna älska honom.
Jag har själv blivit förälskad i en person över nätet(får uppfattningen om att det är där ni först tagit kontakten). Men som tur är så visade han sitt "rätta jag" efter redan 2 dagar så de va bara att bryta direkt. Om man har vanlig "folkvett" så hör man av sig om man inte kommer och då kvittar det vilken orsak det är! För hur lång tid tar det egentligen att skriva något i stil med: Kommit upp en sak, kommer inte. ?
Nä ta dig en riktig funderare och försök se det ur ett annat perspektiv. Är han verkligen värd att gå och må dåligt över? Svaret är egentligen väldigt enkelt …
Håller med#26# man målar upp en drömbild av hur man vill de ska vara. Verkligheten är ju att han inte bryr sig. Tror om du slutar kontakta honom så kanske han märker vad han går miste om. Sedan kan han ha flera han håller på med på samma vis. Du är värd så mycket bättre!!!! . På nätet särskilt dejten sidor ljuger många. Kanske inte ens han på fotona utan en man äldre än din pappa. Vet att det känns för j .. att bli sårad. Men efter så många avbokade träffar så är det något som är fel
27 - Vill ge honom en chans till visa han är ärlig
#28 var försiktig! Jag har stött på typen.. Nu har jag endast 2 år mer på nacken än dig, men jag vet precis hur de andra menar! Samtidigt vet jag att det inte alltid behöver vara som han är elak heller! Jag brukar efter 2 inställda träffar förklara att det är sista chansen, och om han ställer in nr 3 så är han inte värd min tid.
Medarbetare på Skor iFokus