Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: sexualitet
Läst 3903 ggr
Abetter
0

Trött på att bli slagen

Vilket som, för 1,5 år sedan kontaktade en kille mig på en sida tyckte han var ful och töntig men gav han ändå min MSN och blev ändå fast i honom. Vi pratade och smsade dagligen. 
Sen flyttade han till min stad (bodde tidigare 130 mil bort.) 

Och sen dess har vi haft många trevliga möten, jag är verkligen superattraherad utav honom men känner att allt har gått över styr. Vi är båda överens att vi inte ska vara tillsammans trotts att vi gillar varandra. 

Bara ligga alltså på hans vilkor, när han hör av sig. Och om jag inte kan träffa honom så blir han varje gång väldigt arg på mig och frågar om jag hittat någon annan, om hans kuk är större än hans. 

Var tex hos en killkompis några mil bort för en vecka sen och han hörde av sig, jag svarade inte på sms eller när han ringde eftersom jag var upptagen med killen jag var hos. Sen svarar jag och får världens utskällning för att jag är hemma hos en kille och får massa dryga och opassande frågor. 

allt ska ske på hans vilkor hela tiden., några gånger har han bett mig berätta varför jag mår så dåligt, men då har han bara bett mig sluta böla och slagit till mig. Jag älskar honom enormt mycket och kan inte leva utan honom eftersom han manipulerat mig enormt mycket så att jag verkligen känner att jag är lika värdelös och äcklig som han säger, varje gång vi har träffats sitter jag och skrubbar min hud ''ren''. Jag är rädd för honom också, han har slagit mig flertal gånger utan orsak eller utan samlag. Jag gör alltid som han säger också eftersom han hotar med att sprida bilderna, och att skita i mig i all framtid. 

Är så trött på att han hela tiden kontrollerar vad jag gör, vem jag träffar och vad jag har på mig, att hela tiden veta att jag kommer få stryk, att jag kommer gå hem med blåmärken över hela min kropp. 

Han vill träffas i morgon efter han slutat jobbet,. jag vill så gärna träffa honom men är så rädd..hela saken har ju spårat ut totalt och jag gillar ju hårda tag men.. inte till den nivån det stigit..och om jag inte gör som han säger och träffar honom i morgon kommer han skita i mig i resten av all framtid. 

Jag vet inte vad ni skulle gjort i denna sits men alla mina vänner har bett mig att ta avstånd från honom eftersom han bara gör mig illa, (flertal av mina vänner har varit med när jag fått stryk…..) 

snälla, kom med råd…jag är verkligen rädd..

Emlielki
9

Jag håller med dina vänner. oavsett dina känslor så är den här killen inte bra för dig. Ta hjälp av en auktoritär person som kan stötta dig med att avsluta kontakten, och om killen blir våldsam och kommer med hot så måste du göra en polisanmälan, för om han kan utsätta dig för denna typ av behandling kan han mycket väl gå över till någon annan försvarslös tjej och utsätta henne för detsamma. Och tråkigt nog kanske inte den tjejen är lika stark som dig och det kan sluta riktigt illa.

För stark är du, inte många i din situation kan se det så tydligt som du gör. Du är medveten om hur man manipulerat dig och du vill avsluta detta, annars hade du inte ställt frågan här. Så gör allt i din makt för att ta avstånd från honom. Det kommer vara jobbigt, men det kommer vara värt det för ditt framtida mående.

/ Line Kinnari

www.linekinnari.se - Portfolio 

Calcifer
7

Hej, du är välkommen in till oss på misshandel, för det du utsätts för är psykisk och fysisk misshandel. 🌺

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

pyromanen
6

Att träffa honom låter som något självskadebeteende..

Cazzos
1

Jag håller med ovanstående och vill jättegärna veta hur det gick med träffen som han begärde idag?

Zevzi
1

Om han sprider bilder så kan man anmäla honom? Han är VERKLIGEN inte värd att få träffa nån han behandlar sådär.. Vad är bättre fortsätta träffa han och bli behandlad så eller lämna han och komma över de och förhoppningsvis börja må bättre? Helt ärligt jag bli så fruktansvärt äcklad av sånna personer.. du borde ja lämnat honom redan när du börka märka hur han va:(

[Myraan]
3

Håller med andra som skrivit här.

Personer som likt din kille besitter de där egenskaperna brukar vanligtvis inte förändras. Så att vänta eller att hoppas att det blir bättre är ingen bra idé. Jag är ledsen men jag tycker inte att han är värd dig. Lämnar du honom känns det förmodligen jobbigt ett tag framöver, naturligtvis. Men med tiden kommer du nog att känna dig lättad. Ha det bra.

Abetter
16

Tack alla, träffade honom aldrig. Min bästis ringde mig och bad mig komma och starta en simsfamilj med honom istället.. haha, ringde däremot honom och bad han ta bort mitt nummer och aldrig mer höra av sig.

Jag känner att jag inte är något utan honom men samtidigt så har jag han jag var på besök hos som tycker om mig, och jag tycker om honom också väldigt mycket.

Tusen tack till er alla.

[Myraan]
4

#7 Du gjorde helt rätt. Det är lätt att det går för långt och det får inte ske!

Josse5233
2

#7 Helt rätt val! :) 👍

Ha en trevlig dag! 

Caf_Roy
2

TUSEN KRAMAR TILL DIG!!!

Tror inte det är många som skulle varit lika starka i din situation. Jag är väldigt imponerad av att du lyclats bryta med honom. Och lycka till med den andra killen!

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Cazzos
0

Starkt gjort TS! Styrkekramar! 🌺

PennyScarlett
1

Superbra jobbat! Stå PÅ dig nu! Jag var i samma sits för 5 år sedan och jag var så rädd för den här mannen och lät honom kalla mig vad han ville och han visste alltid var jag var och med vem. 

Du ska veta att det finns någon till dig som kommer vara den raraste personen du kan tänka dig. Han kommer inte att fråga dig var du är eller vad du ska göra, annat än för att han är nyfiken på vad du ska hitta på. Han kommer inte bry sig om du träffar vänner istället för att prata med honom. Han kommer uppmuntra dig till att vara rädd om dig själv och göra saker som DU tycker är kul och ta fram dina finaste sidor och få dig att känna dig värdefull och vacker. Du kommer njuta i största drag varje gång han rör vid dig och du kommer känna dig helt trygg med honom i vetskapen om att han skyddar dig och tar hand om dig på det sätt som du behöver, enbart med kärlek till dig, som hans vackraste och sköraste blomma. 

Det finns en som kommer att se dig som sin jämlike och ge dig lika mycket respekt som han förväntar sig att själv få tillbaka. 

Detta min vän är vad som verkligen finns för dig och för alla andra kvinnor och män. Tack vare att du levt i denna misär kommer du att kunna uppskatta din kommande kärlek på det sättet som alla människor förtjänar, när de sprider sådan villkorslös kärlek. 

Många kramar till dig. Du är stark!

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter