Var är min mens?
Hej!
Längesedan jag besökte någon iFokus-site (märkte jag på mitt användarnamn).
Jag är här i hopp om att någon ska kunna hjälpa mig att komma fram till ett svar på varför min mens försvunnit. Min mens hade jag senast den 19 oktober i år (2013), och idag är det den 8 december.
Jag vet helt säkert med mig att jag inte är gravid då det var 5 månader sedan jag senast hade samlag och har ett par gånger efter det haft min mens precis som vanligt.
Jag har inte utsatt mig för stress eller ändrad kost, förutom att jag börjat ta Chlorella tabletter. /a>.
Kan det vara så att det är Chlorellan som spökar?
Josephine
Tycker nog att du skall göra ett graviditetstest ändå. Det har ju förekommit att mensen varit normal några gånger för att sedan utebli. Liten närgången fråga, du har inte kommit i klimakteriet?
#1 Har tänkt att besöka barnmorskan på tisdag då det är drop in. Men det känns inte speciellt troligt att jag skulle kunna vara gravid då vi dessutom var skyddade. Bär väl kanske på den näste Jesus?
Jag är 20 år, så klimakteriet känns lite väl tidigt.
Tack för ditt svar!

#2 Näste Jesus hade ju passat in nu i juletiderna. ;)
#3 Ja, han kommer lägligt. Haha!
#2 Ja, det är lite väl tidigt. Men jag visste inte hur gammal du, var, men klimakteriet kan man ju utesluta😊.
Har du haft sex så är mitt råd gör ett graviditetstest för säkerhets skull….fins väl inget preventivmedel som är 100% säkert 🤔
har själv varit gravid och haft blödningar som jag först trodde var mens….