Tjejkompis sökes!
Hej, jag skulle verkligen vilja lära känna nytt folk och hemskt gärna utveckla en ny vänskap om det är möjligt. Nu som vuxen har jag märkt att det är helt plötsligt väldigt mycket svårare att skaffa sig kompisar och vänner. Så jag tänkte, kanske finns det en toppentjej här inne på iFokus som jag kan lära känna?
Jag kan kontaktas både här i tråden men även i pm.
Jag är en lärarstuderande 22-åring som bor i Värmland tillsammans med min sambo och vår hund.
Såhär är jag som person:
*Jag dricker inte kaffe eller te, men jag älskar chokladbollar med massor av kaffe i.
*Jag är en speltjej, jag har spelat The sims sedan det kom ut i princip. För övrigt spelar jag rollspel som inte är turbaserade ex. Fable, The Elder Scrolls. Fråga mig mer om vad jag gillar för spel via pm om du vill veta.
* Jag försöker alltid förstå mig på andra människor och jag reflekterar över livet väldigt mycket, man kan se mig som väldigt seriös.
*Samtidigt som jag är seriös kan jag även vara väldigt barnslig, jag har gjort pruttljud med munnen och skrattar sedan själv åt det. Eller bara fjantar mig allmänt, det beror på vilket humör jag är på.
*Jag dricker ytterst sällan, jag tycker inte om vin, öl eller dyl. Väldigt sällan jag gör, så när jag väl dricker så brukar jag dricka för att jag ska bli berusad och inte för att det är gott. Om jag vill njuta så dricker jag Trocadero eller Coca cola, även när det ska skålas. Dock blir jag aldrig för full, jag kan min gräns och håller mig på en jämn nivå. Jag kan däremot festa även som nykter, stå på borden och dansa om det är kutymt på festen :P
*Jag ÄLSKAR verkligen djur. Mina favoritdjur är Råttor, men även hundar. Jag älskar alla djur förutom fästingar mygg osv.
*Jag är politiskt intresserad, men det finns en gräns när det räcker med att diskutera om saker. Bara för att jag är intresserad betyder det inte att jag vill ägna all min tid åt att diskutera saker, det finns roligare saker att göra.
* Jag gillar disneyfilmer och har som mål att se ALLA disneyfilmer fram till 2020.
*Träning har aldrig varit min grej riktigt. Visst, om du vill träna med mig så hänger jag på, men helst bara om du inte är världens träningsfreak. Träning som jag tycker om är bl.a: Badminton, fotboll (men jag är skitkass), minigolf (utmana mig om du vågar), simma
Jag söker en tjejkompis både i närheten men även längre bort som jag kanske kan spela med? :)
Pma mig om du har frågor etc :)
haha alltså, det låter som en beskrivning av mig själv, men några få ändringar. Du låter som världens härligaste tjej, synd att vi bor rätt långt ifrån varandra!
Små stjärnor lyser också i mörkret.
#1 Jaså, va kul :)
Ser att du har en ursöt råtta som profilbild :D
Spelar du något? isåfall kan vi ju umgås via skype/spel och spela och prata med varandra via det :)
jag spelar mest bara sims, men knappt det längre på grund av att min dator har blivit så kass på senare tid. använder den bara för att slösurfa och lyssna på musik nu förtiden. Men skaffar jag en bättre dator inom en snar framtid så hör jag garanterat av mig :D
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Okej gör så :D
Jag håller tummarna att du uppdaterar din dator :)
Känner också att en del stämmer in på mig, så skicka gärna iväg ett PM till mig om du känner för det. 🙂
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Hej, jag har också ett stort intresse för spel, även om jag inte spelar just nu någonting speciellt. Men du kanske vill introducera mig inför någonting nytt? 😊 Skicka iväg ett PM till mig!
Låter väääldigt mycket som mig! Är själv bosatt i Karlstad. :) Spelar själv (just nu) Half-Life 2 deathmatch en hel del. 😃
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Jag gillar att du satte chokladbollar först xD
Trodde inte det var så många som var som mig! Nästan alla punkter stämde in. Det enda spelet jag spelar är dock The Sims :P
#8 Haha eller hur, det mest relevanta xD
#9 Du får väldigt gärna skicka pm om du vill :)
Kände också igen mig väldigt mycket faktiskt :) Dock är jag lite yngre, 17 år. :)
Ha en trevlig dag!
låter precis som mig med! haha.
Men mig har du ju redan träffar, du köpte mina råttor :p
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
#12 Ja hej!
OT: Jag hörde av tjejen en gång till som tog hand om dem. Hon berättade att hon hade haft Ralph på hårdträning, så han hade gått ner massor i vikt och var mycket piggare. Hon hade till och med tagit honom till veterinären för att undersöka om han var tjock av någon annan anledning, men det var bara att han hade låg matsmältning, så hon tvingade honom att simma varje dag. Hon skickade även en bild på ett hemmabygge på bur som hon hade gjort åt dem, men tyvärr har jag inte kvar bilden =/
Jag är iallafall glad att berätta att de verkade få det riktigt lyxigt och ha ett bra råttliv hos henne :)
#13 åh vad skönt att höra! Du har inte lust att säga vem som har dem eller be henne kontakta mig? Vill så gärna höra hur dem har det!
Otroligt att Ralph började simma, han som hatade vatten x)
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
#14 Om jag ska vara ärlig kommer jag inte ens ihåg vad hon heter :/
Jag hade hennes nummer på min förra telefon men har bytt nu då jag tappade den andra i sjön :S
Hon hörde av sig för ett år sen typ och berättade, så det var ett tag sedan…
Jag vet, hon gav honom nog inget val:P
eller så klickertränade hon honom till det, men det tror jag inte direkt på :P
Här är en pc-spelare! Om du har steam så kan jag adda kanske. :) Dock är jag 27 år, bosatt i Bollnäs (snart i Falerum/Linköping), och jag spelar inte sims. Men jag spelar Left4Dead2, Terraria, Dead Island, Red Faction, Red Alert, Generals, BHD, mm. Men även lite Amnesia osv. Men mest blir det nog för tillfälligt L4D2 och Terraria. :) Älskar FPS spel, som gärna är lite blodigt. :) Vad brukar du spela? Och jag dricker inte heller kaffe eller te (undantag för iste). Varm te har funkat någon gång då man har varit genom frusen och man hittade inget annat än te, men försöker undvika. :)
Flera saker stämde in på mig, vad kul! 😃 Bor dock inte i Värmland, och är bara 17 😊
~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~
Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter
www.LesPhotos.blogg.se