Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: sexualitet
Läst 10363 ggr
Anonym
0

onanerat med frukt?

någon som gjort det?

Charlott_
15

Hahaha seriöst. vad är detta för fråga? ^^

karamell
0

Nej men vet några som använder sig av bananer. Bara till att trä på en kondom. Har själv aldrig gjort det och kommer inte göra det heller.

Charlott_
37

Har faktiskt hört talas om en tjej som onanerade med en skalad banan. Jag skratta så jag höll på och dö. Bananen gick av.Hennes mamma fick hjälpa henne att få ut biten med en sked…

karamell
0

#3 Hahaha åh herregud. Då är man ju dum..

Charlott_
0

#4 Ja då är man bra dum ^^

[tråkig]
1

har gjort det förr med morot

Gia91an
1

6# gör man det med skalad morot så kan man få inverters skador som kan ge allvarliga infektioner. Köp sexleksaker istället, finns massa bra för en hundring på rea överallt!

noraa
0

#7 källa ?

Gia91an
0

Såg det på nått program, typ dokumentär om sjukaste sätten att dö på. Så har ingen närmare än så. Föreslår i vilket fall leksaker.

Charlott_
0

#9 håller nog med dig. Man Ska inte onanera med grönsaker eller annat. De kan ha massa bakterier m.m. Å vem i hela världen onanerar med en morot? Utan kondom? Hahahaha sjukaste konversationen på länge ;)

Fridaaaa
0

Nix, och skulle aldrig göra det heller.

Ska man använda t.ex morot eller gurka, är det bäst att ha kondom på den, om man nu ska använda det, pga bakterier osv.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anonym
11

Har använt morot (med kondom) bara för att se hur det känns, jag är oskuld nämligen. Seri get konstigt med det, budget-dildo bara! Hur jag ens fick idén var genom en av Sveriges största tjejtidningar så det kan inte vara SÅ ovanligt ändå :)

Mimmi Mus
2

Själv stimulerar jag bara klitoris (det gör de allra flesta) och då behövs varken dildos eller bananer, hahah! Låter helt otroligt.

Karmatarerskanise
11

#10 En morot är faktiskt inte speciellt ovanligt. Morot och gurka låg högt på en lista som jag såg, en lista på vad folk använder.

Tycker din kommentar är tråkig eftersom risken för att någon som använt sig av det ser din hånande kommentar och blir ledsen är ganska överhängande. Man måste tänka lite på sådant när det gäller sådana här ämnen. Att skratta åt det man inte förstår kanske är en vanlig reaktion, men man får tänka på att det kan såra.