Vad tycker ni om sqweel/sqweel2?
Oki sökte på hela iFokus och inga träffar för sqweel 😃
Obs Sajtvärd och Medarbetare, detta är alltså en sexleksak, jag hoppas att det är okej att diskutera här, eftersom ju sexualitet är en kategori på sidan.
Är nyfiken och undrar vad ni som provat dessa tycker? Den här är tydligen uppföljaren.
http://www.passionofsweden.se/vibratorer/sqweel-2-vit
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
hmm aldrig hört talas om. Har du testat?
Verkar väl häftig 😃 Aldrig sett det förr.
Nää jag har inte testat! Var nyfiken när föregångaren kom men jag har varit lite tveksam och undrar ju såklart om folk som provat tycker att det är värt det 😇
Kluring om Ryssland
Har svårt att se att det skulle ge samma känsla som oralsex.
Håller med, om det hade gjort det. Då hade jag köpt den och blivit beroende :P
Får kolla om någon annan har testat
sålde sexleksaker från himmelriket förut och nej produkten är inte alls bra! hårdare silikon och efter ett tag blir den riktigt jobbig om man itne smörjer in glidmedel gång på gång :/ bättre med en bodywand !! :D
Tack så mycket #6. Hårt silikon vill man ju kanske inte ha, inte jag iaf 😐
Hm bodywand, de ser så klumpiga/kraftiga ut, är de inte det?
Kluring om Ryssland
dom är lite stora ja men den är min favorit och är en av dom produkter som sålde mest! :)
va från början en massage apparat som sedan blev "sexstämplad" av kvinnor som va lite upptäckande ;)
lovar en orgasm efter 10-20 sekunder! :D
#8 Men det ser inte ut att vara något substitut för oralsex?
finns ingen sexleksak som ersätter oralsex! inte ens i närheten, menar dock att wanden är den bästa på marknaden för njutning :)
#10 Det i TS är ju en sak som ska efterlikna det, sen att den inte gör det är en annan femma. Din leksak är inte ens meningen ska efterlikna det. Var det jag syftade på.
om hon letar efter nått som ska efterlikna så är det väl den här med då!
dock är det ingen "slick" sak utan en vibrator formad av en tunga.