Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 5425 ggr
[Crazyy]
0

Emo/scene frisyr

Jag funderar på att klippa emo/scene frisyr men jag är inte säker, vad tycker ni om den frisyren? Googla det om ni inte vet hur det ser ut, för jag äger ju inte bilden så kan nt lägga upp den här.

[Crazyy]
0

Googla "emo/scene hair"

[RedHood]
0

Såg detta i uppdaterade inlägg.
Du kan alltid länka men kan bara säga att det finns VÄLDIGT många emo/scene frisyrer så det är bättre att du länkar till en viss.

Moalinn
0

Såg rubriken på "uppdaterad inlägg" hihi.

Jag har typ emo frisyr och jag trivs som fisken i vattnet. Jag är verkligen allt annat än emo/scenekid men jag bryr mig faktiskt inte om det.

Det man ska vara väl medveten om är att man får blickar och kan även få vissa ord men det är bara att ignorera. Man ska också veta att om man vill få det fluffigt så finns det många olika alternativ men tupera är ju det vanligaste och det sliter väldigt på håret.

Om du vill ha det så kör på, det kan ju inte bli annat än fel och då är det bara att låta håret växa ut igen.😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[Crazyy]
0

#3 okej, för jag är jätterädd att jag ska ångra mig sen när jag klippt det :/

[Crazyy]
0

Men hur tycker ni att det ser ut? (:

Moalinn
1

Klart man är rädd men det går att se helt vanlig ut i ett uppklippt hår. Jag kan dra luggen åt sidan och bara låta håret hänga och jag ser ut som jag gjorde innan.

Klippte mitt hår efter första bilden du länkade. Gick till frisör som fixade det "värsta" så att säga och fixar nu resten själv. (Hoppas du förstår vad jag menar, klipper och liknande hemma)

Det är bara hår, det växer ut igen.
Tycker att emo/scene frisyrer är väldigt snyggt!

Medarbetare på Djurfoto

[Crazyy]
0

Okej (: har du tips på nån bra frisör??

Moalinn
0

tyvärr inte, klipper mig hos en frisör som bara finns här.

Men tror egentligen vem som helst kan hjälpa dig att klippa upp det och ge dig en lugg, blir du inte helt nöjd är det bara att rätta till själv hemma!

Medarbetare på Djurfoto

[Crazyy]
0

#9 okej :D

[Nathalie62]
0

#8, Du kan ju ta med dig bilder till frisören och berätta exakt hur du vill ha det Crazyy så kan hon ju ge dig tips om och vilken som passar just dig?

För min egen del är jag för gammal för en sådan frisyr och skulle inte tänka mig ha en sådan men mycket väl om jag varit yngre, tror jag 😛

[Crazyy]
0

#11 aa, det var så jag tänkte, men är inte säker på vilken bild än…

[Nathalie62]
0

#12, Lycka till och berätta gärna hur det gick när du har bestämt dig 🙂

[Crazyy]
0

#13 tack:) aa det ska jag^_^

Catta-
0

Jag tycker de där frisyrerna är riktigt snygga och skulle själv kunna tänka mig att klippa mig så! 
Jag tycker du ska köra på det :)

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

[Crazyy]
0

#15 jaa :D

lollolovee
0

Jag skulle själv gärna kunna klippa till en sådan frisyr på mig själv, men jag älskar att hålla på med mitt hår, så att bara ha det i en och satta frisyr året om tror jag inte kommer funka ;). Men den var skitsnygg!!