Bhhelvetet
Bhar, ett ständigt problem i min värld.
Otroligt svårt att hitta någon som passar till ett bra pris.
Jag har kollat i alla affärer som finns i min närhet, men nej, hittar inga bhar i min storlek, eller jo, svarta, beige och vita.
Men jag skulle vilja ha något mer färgglatt, jag skulle vilja ha dom där bharna med rosa spets på lila bh eller varför inte en grön? Jag vill ha andra färger än svart, jag vill ha variation!
Kollade även runt på internet, finns det bhar under 300kr i större storlekar än 80C? Svaret är Nej.
Antingen få du punga ut 500kr eller specialbeställa, vilket blir ännu dyrare.
Ska jag som 16åring behöva specialbeställa underkläder? Hur kommer det då bli när brösten slutat växa i 20års åldern, jag kommer få gå utan bh, ha ryggproblem och guppande bröst.
Snälla Lindex, Hm, Gina tricot, åhlens och kaphal skaffa färgbhar i större storlekar! För jag slår vad om att det inte bara är jag som har detta problem.
Killar tycker säkert att det är aslarvigt att jag skriver om sånt här, för bhn åker ju bara av i slutändan ändå! Men alla ni storbystade kvinnor förstår mig.
Det ska vara enkelt att hitta bhar vilken storlek man än har!
Nån som har tips vart man kan hitta bhar till ett billigt pris och större storlek men ovanlig färg?
Ellos har större storlekar. Kvalitén är väl inte alltid jättebra men det är som vanligt, man får vad man betalar för.
Evas underkläder har större storlekar också. Brukar vara rätt dyra men just nu har de rea, många bhar för 99 kr/st :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Nu vet jag inte vilken storlek du har. Själv har jag 80 D , Jag hittar mina för 150-200 på typ HM, dock inte i några jätte roliga färger, men jag tycker att bekvämligheten går före färg…
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
La Redoute har fina behåar för större byst. Har Du kollat kända internet-sidor som Nelly och Asos?
Jag har 75D och satt igår och surfade runt på just behåar och fann fler. Sedan finns ju "Evas Underkläder" tror jag sidan heter, den har bara underkläder (och nattlinnen m.m.)
Förstår att Du som ung inte har råd med en dyrare, men jag kan rekommendera att åtminstone ha en vit, en svart och en hudfärgad litet dyrare till vardags.
De billiga har oftast bara två hysk-rader och tunna axelband med, inte bra för stor byst.
självklart går bekvämlighet före färg, meen, jag tycker man ändå ska kunna ha färg på sina underkläder även fast man är lite storbystad! :)
#4 jo det är sant, det kan jag hålla med om 🙂
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Jag har 70F och ja, det är näst intill omöjligt att hitta en BH för under 500 kr och att titta i "vanliga" affärer är ingen idé.
Irriterande, men det är ändå värt att betala för en som sitter perfekt och som ger ordentligt stöd.
Har samma problem. Min storlek finns knappt i bra bh-affärer heller, har för liten omkrets. Jag vågar inte heller beställa från nätet för storleken kan variera mellan olika modeller och om det är från utlandet. :/ Men var uppmärksam på när de bra bh-affärerna som Change och Twilfit har rea, då kan man hitta fina bhar till bra pris. :)
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg

70D som jag har är ursvårt Birgitta! 75 D är mkt lättare men så stor är jag inte så det blir för stort, suck!
cellbes.se har iallafall D-kupa, bonprix.se har E-kupa.
Sedan har denna sajt enda upp i F-kupa: http://www.miriale.com/se/sv/eleganzia/4.aspx
Dock säljer de inte bara bh:ar, utan behå + trosa (också kan man tilläggsbeställa flera trosor och linne), man prenumererar och får hemskickat ett set var 2-3 månad (dock behöver man inte köpa varje gång). Dock kan det vara lite jobbigt att skicka tillbaka, de håller till i Schweiz.

#6, Change har BH:ar med ordinarie pris såpass lågt som 300 kr i alla fall, och har hyfsat ofta erbjudanden. Senast betalade jag 450 för två BH:ar med matchande trosor till exempel.
Och 70F har de definitivt.
# 10 Tyvärr finns inte change där jag bor (och inte i närheten heller). Vill inte beställa över nätet eftersom storlekar kan skilja sig så mycket mellan olika märken.
rekomendrar verkligen verkigen detta bh märke man tar sin kläd storlek sitter super skönt har sådana själv köpes på homeshop .
här kommer länkenhttp://www.homeshop.se/Stretch-BH--Spets--435370.aspx#

Med 85H i bh-storlek så finns det inte mycket jag inte vet om behåar. Mitt favoritmärke är Freya, då det är prisvärt, riktigt bra kvalitet och just kommer i flera färger.
http://www.freyalingerie.com/lingerie/essentials.aspx#!t=8036,8037,8038
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Jag har 75D/E och kan alltid hitta bhar på twilfit. Brukar finnas riktigt fina iaf i 75D där :)
Kom nylingen hem från norge, sandefjord.
Första affären jag gick in i (en cubus affär) hade min storlek och väldigt många större och mindre, och alla på rea!
Så fick tag på två olika rosa, en lila och en orange för under 200kr. :D
Vet inte vilka storlekar cubus i sverige har, men väldigt stolt över mina nya bhar! :')
De brukar ha stora storlekar på Cubus här också, sist jag var där hittade jag en jättefin lila/rosa med leopardmönster i strl 80E för typ 150 kr :) De har såklart i fler färger om just den färgen inte tilltalar en ;)
Tvilfit brukar ha ganska mycket för 149kr. Fråga personalen. Jag har 70E.
Men säger fortfarande att det bara är skit när jag går till Betes liten bhbutik i nynäshamn och provar.. Sist kom jag ut med en helt fantastisk spetsbh från Chantelle, (finns även på nelly) i korall, rödrosa både bh och trosa. Väntade en vecka på beslutet men WOW så snygg den var på och bekväm, kändes som att gå utan bh.
Det är verkligen gigantisk skillnad på bh och bh.
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Jag har 85E-F (beroende på modell) och jag har äntligen hittat en bra och billig i fina färger och mönster som jag nu köpt i bulk! Det är en T-shirt-bh från Gorgeous, (lätt vadderad så att man slipper gå runt och peka på folk 😉) i 2-pack för ca £20, alltså runt en hundring styck, på Debenhams.
Går inte att länka närmare exakt vilken jag menar, men sökfunktionen är rätt bra när man sätter sig in i den. Storlekarna kan vara lite förvirrande, men 80=36 och 85=38, tror jag.