Mermaids, finns dem?
Vi människor ska alltid ifrågasätta och vara skeptiska, vilket i sig är bra. Men tänk om korncirklarna faktiskt är riktiga (av aliens), att aliens finns och att mermaids existerar. Vad vet vi egentligen? Ingenting.
Ibland har jag fungeringar på om USA och andra supermakter håller mycket viktig information hemlig från oss medborgare, vi kanske inte vet någonting. Samtidigt kommer jag tillbaka till att vara skeptisk, varför skulle någon av alla filmer folk filmat etc vara sanna, alla kan ju vara trickfilmade och animerade…
Kolla på dokumentären och fundera själva, vad tror ni?
Den är bra och bara 40 min lång :)
Alltså, nej. Jag tror inte USA dels är någon supermakt och dels inte håller något hemligt. Dessutom tror jag inte de har tid att utforska sådana saker. De är för upptagna med att sätta dit femtonåriga killar som laddar ner och spionera på folk via facebook och dylika sajter.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
hahaha klockren diss xD
Maan ska ju vara bra på nåt. ;)
Just den där är producerad av animal planet och rakt igenom fejk, tillsammans med episod 1: The Body Found. Jag har bara sett första delen men tyckte den var riktigt bra :D Det vore ju kul om de fanns, men nej det gör de nog inte. Utomjordingar finns nog däremot, men jag tvivlar på att de varit på besök.
Utomjordingar är jag helt säker på att det finns. De som säger att det absolut inte kan finnas liv på någon annan planet är i min åsikt bara väldigt arroganta. Av alla oräkneliga planeter som finns i ett universum som är obeskrivligt stort, så känns det hemskt orimligt att anta att detta är den enda planeten med liv. Med intelligent liv, t.o.m. Däremot tror jag inte att vi snackar aliens som i filmer som kidnappar bönder i USA och pillar dem i stjärten.
världen hade varit roligare om det fanns sjöjungfrur och loch ness odjur :P
Jag tror att utomjordingar har besökt jorden, det finns massa oförklarliga byggnader och fenomen som krävt dagens utrustning för att ens kunna existera som byggdes för flera flera tusen år sedan. 13 000 år sedan som äldst.
Tror att de existerar lika mycket som tomtar och troll och näcken
Nä, tror inte på sjöjungfruar. Utomjordingar ja annars vore det konstigt eftersom att vi finns. Jag tror att det finns liv på andra planeter om så bara små organismer. Om det finns liv på annan planet och galax med varelser lik oss tror jag inte att de har besökt oss. Vi klarar inte det och vi är ändå smarta och väldigt tekniska, har därför svårt att se att andra varelser ute i rymden skulle klara det bättre än vad vi gör.
Mycket mystiskt som händer tror jag har en förklaring bara det att vi inte vet allt just nu.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg