Hur gör ni när ni onanerar?
Hur gör ni när ni onanerar? Ibland kör jag i dusch, ibland med finger på klitoris… Vill ha tips :D
/Moas97 :)
Dildo & fingrarna:)
Medarbetare: rexkaniner, Support.

#1: Har tyvärr ingen dildo ;/
/Moas97 :)

Det finns massor med sidor med sexhjälpmedel, kolla där om du kan hitta nån vibrator eller dildo.
Qui dormit, non peccat

Alltid fingrarna :) Har svårt att "komma" oavsett vad jag gör så har inte så mycket att välja på som funkar mer än dem :(

Brukar bli med handen och "trycka"/massera på yttreblygdläppar och lite på venusberget, brukar även använda en glasstav och även dildo och "ägg"… Men för mig av de tre hjälpmedlen så säger jag 1. Glasstav 2. Vibroägg 3. Dildo, men alla har ju olika smak! :) Har även en g-punktsstav som också är helt okej, har dock inte testat den så mycket. :)
Här är några sidor:
~Master and Monster~
-Welcome to the nine circles of Hell. Which one do you belong to?-
Vill ni läsa min blogg? Vill mer än gärna ha hjälp, skriv då ett PM så får ni användarnamn och lösenord, och även adressen såklart, så ni kan läsa den. OBS! Det är oftast ingen rolig läsning…

Fingrarna främst, och har nu också testat med tankarna. ^^ Om inte annat så är det ett bra "förspel". :P
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Mestadels vibratorer av olika slag. Har både en "I rub my duckie" som är en vibrerande badanka, en liten svart stav och en rabbit-variant.
/Christine

www.himmelriket.se är en bra sida tycker jag, dom har massor att välja mellan för alla olika smaker :)
#2 #4 #6 Testa gurka eller varför inte en morot? Vid denna årstid är de väldigt billiga.
#9 Urdumt förslag. Man ska aldrig använda sådant om man inte nu sätter kondom på det.
#9 Vid denna årstiden är morötter dyrare 😉
Har marsvin & kanin så har lagt märke till det hehe
Medarbetare: rexkaniner, Support.
Massagestav, hur himmelsk som helst! Av någon konstig anledning lämnade jag kvar den hos mitt ex när jag lämnad han för 1,5 år sedan och vågar inte be om den, haha!

#10 Varför är det dumt? Kan man äta grönsaker kan man väl onanera med dem också, förutsatt att de är tvättade.
#13 Så bara för att man kan äta chili så ska man onanera med det? Onanerar du med kött och potatis också?
Varför använda sig av sånt man äter när det finns så mycket annat?

#14 Du besvarar inte min fråga. Tala nu om för oss varför det är "urdumt" att onanera med grönsaker? Varför inte använda grönsaker om man vill? För att du högst personligen tycker att man inte ska det?
Vad jag onanerar med angår inte dig, så försök inte förlöjliga min fråga med att insinuera att jag onanerar med "konstiga" saker, för den gubben går inte.
Jag kan tänka mig att det blir en obalans i underlivet om man börjar gyckla på med grönsaker eller frukter.
Man kan ta en deodorant (förutsatt att den är helt tom!) ta bort "rullaren" tvätta rent den noga, skölja ur deoderanten och sedan tillsätta lite ljummet vatten och sätta tillbaka "rullaren", funkar perfekt! ;)
Nu tänker jag vara anonym denna gång vill outa mig.
Jag skulle aldrig i världen stoppa dit ett par fingrar. Det är äckligt och kladdigt och inte ett dugg upphetsande. Jag har kommit på en sak så jag inte ens behöver klä av mig trosor och byxor. (Kom på det redan som tonåring nu är jag 20 år äldre och gör detta fortfarande). Inte ett dugg kladdigt för när jag kommer så hålls kladdet innanför och rinner inte ut utan det torkar jag bort nästa gång jag går på toan.
Jag hade svårt när exet ville ha sina fingrar där nere. Totalt avtändande anser jag.
Vet dock inte om jag skall berätta hur jag gör. Ni får väl fantisera om hur jag gör. Jag vet att det funkar för mig.
#18 Jag gör likadant. Det är behändigt. Det eller så använder jag en vibrator, då slipper jag känna hur det känns där nere. Däremot gillar jag om killen fingrar mig men jag klara inte av att göra det själv. Jag avskyr att känna hur det känns där nere. Jag tycker det är obehagligt. Jag har också problem med att ta på mina bröst och undersöka dem för jag mår dåligt att tänka på hur det ser ut innuti med all fettvävnad och sånt. *ryser av obehag*
#19 Håller med. Så slipper man känna där och inuti.
Börjar oftast med ett finger och fantasin. Efter én orgasm på det sättet får jag lätt fler orgasmer genom att lägga benen i kors och använda muskler i låren och underlivet (alltså ingen stimulering av klitoris alls).
Har testat några gångar med en morot 😂 och det funkar alldeles utmärkt. Om man börjar med en rejält stor en så kan man skulptera fram önskat form med skalaren 😉och få precis som man vill. Om den får ligga i varmt vatten en stund innan användning blir det behagligare.
Kör alltid med en klitorisvibrator eller massagestlen på duschen och kommer varje gång! Försöker med fingrarna på klitoris och blir bättre och bättre, men lyckas aldrig komma på detta sätt :/. Kommer lite närmare för varje gång dock så ger inte upp!
Menade massagestrålen* i #22
Varför skulle det vara så dumt att onanera med grönsaker och frukt? Det som dock låter lite dumt är att man finner sig själv så äcklig att man inte vill ta på sig själv.
#24 Dumt kanske, men vi alla har våra problem. Vissa vill stoppa in grönsaker där nere och andra vill inte ens ta på sig själv. Intressant värld vi lever i. ;)
Ja verkligen!
åh, gamla hederliga eltandborsten ❤️
Nämen, haha, eltandborste?! Oj vad folk hittar på då det är så lätt att bara skaffa en vibrator som inte ens kostar mycket. Den är ju även billigare än en eltandborste. ;D

#27 hahahah får jag fråga hur du gör med eltandborsten? För du kan ju inte ha själva borsten på och under där är de ju en stålpinne….
Vibrerar inte tandborsten i handtaget?
Vibrerar inte tandborsten i handtaget?

#29 det du missar är att klitoris sitter utanför slidan och med en eltandborste så kan man alltså stimulera klitoris på samma sätt som med en klitorissimulator…..
har dock inte provat det själv….
men det jag vet är att min klitorisstimulator äger 😃
29# Borsten är på jo, :) Det låter säkert som om det gör ont, men halleluja ;)
#31 not so much. :)

#33 Jo de låter lite obehagligt. Hoppas du inte ens använde eltandborsten sen, hahah…
#34 HAHAHHAHAH det klart jag inte gjorde ! Hallå eller xD

#35 Man vet ju inte med folk idag! Finns ju folk till allt..
36 # hahahah

#37 De är ju sant ^^
Eller vad var de nödvändiga med att bara komentera ''hahaha'' ?

#37 Det roliga var att nu när jag svarade på ditt inlägg så var du inte Anonym, utan du blev anonym nu. Nu vet jag vem du är ;) haha
#38 jag tyckte det var nödvändigt, för det var roligt :)

#40 Läs åvan ;)
Ja , so ?

Varför gå som Anonym då när ändå Anonym saken inte funkar? :)
Den funkar ju ? Det är ju bara du som sett det ?
Whatever. Snacka om tråd kapning.
Förövrigt så beställde jag förresten en leksak igår, den där Wanashi grejsen. Hoppas fan den är bra efter alla recensioner. 😃🤔

#44 Så what om bara jag sett de, ngn som sett det i alla fall. Ingen mening med anonym grejen om den inte fungerar. Våga stå för vem du är för f*an ;) ahahah
#45 Varför så bitter? Låt henne vara anonym om hon vill det. Det är väl inte ditt problem?

#46 Jag är inte bitter någonstans. Roligt att folk tror att dom kan döma folk hur som helst.. Påpekade bara att hennes Anonym sak inte fungerade just då eftersom jag såg vem hon var. OMG!