hår / fjunn på brösten?
är det fler som har små små hår / fjunn på brösten? o vad gör ni med dem rakar , noppar , bleker? är det normalt?
Nej mina är lena som barnrumpor. Vet inte om det är normalt, jag har aldrig hört eller sett någon tjej med hår på bröstet.
Testa att vaxa bort det.
#1 det är små små dom syns inte långt ifrån bara om man står med ansiktet precis mot brösten o kollar noga
kan någon btw ta bort denna tråd?
#2 Okej men stör du dig på det mycket?
Varför ska tråden bort?
noraa det du skriver låter rätt normalt för mig. En människa har hår på i princip hela kroppen det är bara att det är olika grovlek på det beronde på vart det finns. Jag har inte kollat på mina bröst om jag har hår där, men det skulle inte förvåna mig.
Om du tar ett förstoringsglas och tittar på olika delar av kroppen så kommer du nog upptäcka att det finns i stort sett överallt. Enda ställen jag vet är helt bara är inne i handflatorna och mellan fingrarna och likaså under fotsulorna och mellan tåna.
.
Jah har hårstrån runt bröstvårtan, dom nopprar jag bort :) Fullt normalt.
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Jepps, jag har fjun där och även på resten av min kropp. De syns ju dock knappt och absolut inte på långt håll. Det på brösten ska du låta bli att noppa bort som vissa sysslar med.:) Ingen vits med att göra det! Det är riktigt normalt och inget man ska bry sig om.
Mitt ex som var tillsammans med i 10 år lade aldrig märke till de fjunen och då så brukade han spendera mycket tid med mina bröst. :)
Jadå jag har hår där. Jag har också ett par långa svarta hår på vårtgårdarna, men de brukar jag noppa bort när de kommer :)
Gör samma som #8 , bara de svarta långa :)
Äh de flesta noppar ju, precis som ögonbrynen. Ärligt talat jag och tjejkompisarna skrattar ibland, då vi inte tror att enda man har en aning om den ansning som pågår i stugorna…för visst är vi lena som "babyrumpor" av naturen, eller?! ;))
jag har ljusa fjun på mina bröst
#10 Jag har inga synliga hårstrån på bröstet så jo mina är lena som babyrumpor av naturen :)
#10 Jepps, jag är nog len som en babyrumpa där av naturen också. Fast jag har små ljusa hårstrå. :)
Gör också som #8, har två långa svarta som jag brukar noppa bort men fjunet får sitta :)
Har också fjun, och det är väl inte så konstigt. Det finns faktiskt där av en anledning! (Även om vi hade mer användning av hår där när vi var apor och inte använde kläder). Tycker absolut inte det ska vara något man ska skämmas för. De lite grövre hårstråna kan man som föregående säger noppa bort.

De enda ställena på hela kroppen utan hår, oavsett kön, är fotsulorna och handflatorna.
Män generellt råkar bara ha grövre och längre hår på fler ställen än vad kvinnor generellt har.
#16 och munhåla.
Det är så knasigt att samhället/idealet osv har fått tjejer och tro att man ska vara hårfri på hela kroppen. Det är så sjukt så jag vet inte vad!
Jag tror det är ganska individuellt hur mycket hår man har på kroppen. Själv har jag ganska mycket (mest ljust och fjunigt tack och lov, får jag mörka strån någon gång så plockas de), medan min mamma har mindre hårväxt. Hon fick t.ex. inte hår på benen förrän hon var runt 50+ (och då bara några strån). Så det är jag lite avis på, har själv sedan tonåren haft mörkt och mycket hår på benen, så det rakas bort sommartid😉

#17, munhålan består av slemhinnor, inte hud 😉
Skulle säga att munhålan är inuti kroppen snarare än på den. Läpparna är däremot på utsidan, och de är täckta av hud vad jag vet, men har inte hår, och hudlagret är riktigt tunt, så de är på gränsen till slemhimma.
Könsorganen blir en annan grej däremot, där är det mer diffust. Lämnar de manliga därhän, men för kvinnor är de yttre blygdläpparna täckta av hud, medan de inre är slemhinna, även om de är på utsidan så att säga.
Jag har ljusa fjun på brösten och noppar de få mörkare fjunen som kan dyka upp kring bröstvårtorna. Tror inte att någon är helt hårlös på brösten, ni som säger att ni är det får nog ta er en närmare titt ;)
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Fullt normalt och alla jag får nopprar jag med pincett..inget märkvärdigt. =)
Vanliga kroppsfjunet (samma som man brukar ha på mage, hals, panna osv osv) låter jag vara, men händer att jag får några enstaka svarta.
Ibland glömmer jag bort att jag brukar få dem, och då kan de ha hunnit bli långa nog att jag funderar om det är ett litet strå från huvudet som ramlat ner 😟
Men ja, minns jag dem så noppas dem 🤪
Verkar va många som får långa hårstrån där. Det har jag aldrig varit med om förut. Intressant. :)