är nöjd läs bara kvinnor
jag är super nöjd med mini ob tamponger även om jag spänner mej jag kommer dock ha bindor på natten. Jag har ob av den gula
Vilket märke har ni av era tamponger?
och vilken storlek
Ob, mellansorten, de blåa. :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Hatar dem :) #1
#2 Jasså, för mig funkar de super! Då jag blöder väldigt mycket. :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Ja :) För mig funkar bara de gula konstigt nog
När jag började att använda tamponger så kunde jag bara använda de gula, ob mini. Men efter ett tag kunde jag även använda de blåa, ob normal. Dessa använder jag än idag.
okej får se om jag kan använda dem till slut
Jag kan inte använda tamponger.. mina fingrar är såpass korta att jag inte får in tampongen på rätt ställe eller hur jag nu ska säga det…
Kan heller inte använda tamponger… Blir så torrt och obekvämt. Menskopp tyckte min kropp var bättre!
Har alla storlekar beroende på hur mycket mens jag har den dagen. Köper en billig variant som Dollar Store (&ÖoB) säljer, sedan får jag från TamponsForFree (Reddville) varje månad med.
Använder inga alls 😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Använder både normal och en storlek större beroende på hur mkt jag blöder, har olika märken :) ibland OB, ibland libresse o ibland andra!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13