Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: ung-kvinna
Läst 2809 ggr
Anonym
0

Hur ska jag tolka detta?

Jag visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd. Då jag vill skriva det som anonym så att det inte riskeras att komma ut det jag skrivit! Så därför sökte jag mig hit till er på Kvinna iFokus istället för Relationer iFokus. 

Jag ska försöka göra en kort historia om detta. 

Jag har ett vikariat på mitt sommarjobb som jag har sommarjobbat och jobbat extra sen 2004. Förra året träffade jag en ny kille som jag inte hade träffat men sett när jag kommit till jobbet då vi jobbar olika skift just innan förra sommaren. 

Till en början rynka jag näsan till det han sa och hur han betedde sig. Men när jag väl lärde känna honom och fick jobba mer med honom fick jag ett intresse för honom. 

Ju mer jag jobbade med honom desto mer har intresset blivit och vill lära känna honom privat. Nu på senare tid då jag har jobbat väldigt mycket med honom så har intresset blivit ännu större och jag är nyfiken på honom.

Men nu till det jag tänkte berätta och vill ha hjälp att kanske få underfund med vad det kan betyda. 

jag jobbade ganska intensivt med denna kille som jag fått ett intresse för, vi kallar honom för Hampus. 
När vi stod inne och jobbade så pratar vi en hel del och jag vet inte riktigt hur han kom in på det här men han sa att han och jag är gifta( detta sa han på skoj) Hampus vän Lukas som också jobbar på vår avdelning. 

Jag sa "Jaha det var mer än vad jag visste". Åt det Hampus hade sagt. Då säger Lukas något i stil med att han vet att Hampus är singel men han vet inte hur det är med mig om jag också var singel eller inte. Och jag sa att jag var det. 

Nu började han spåna vilken restaurang jag och Hampus skulle gå på, han höll på hela dagen då vi jobbade och stannade inte utan fråga mig andra saker som vad jag gillar för mat och dylikt. 

Hur ska man tolka detta? 

Jag vet inte om Hampus och Lukas kan ha pratat eller om Lukas tyckte att han ville föra oss samman. Då han sa att han vill hjälpa en vilsen själv. Det vill säga Hampus.

Jag vet inte hur jag ska tolka detta. Hur skulle ni tolka detta om ni var i samma situation? 

dagen efter detta så sluta Hampus tidigare då han hade börjat tidigare. Då frågar Lukas om jag fick någon inbjudan av Hampus. Och jag sa nej. 

Jag vet inte HUR jag ska ta detta och jag vet inte vart jag ska ta vägen längre. jag skulle vilja fråga Lukas om vad han egentligen ville men jag vet inte om jag vågar direkt göra det. Hur ska jag göra? 

Historien blev lång trots att jag försökte dra ner på det =(

Mabrotnosh
2

Jag säger bara… ta det som ett skämt så länge och vänta… gå inte runt och fundera om du inte tänkt fråga för då kommer du bli knäpp.

Anonym
0

#1 Jag har undrat sen i onsdags eller ja sen i fredags egentligen om han var allvarlig eller inte. Jag har inte vågat fråga honom heller. och vet inte om jag kommer kunna göra det  =(

Karmatarerskanise
1

Frågar du inte lär du få undra i en evighet :) Det går inte att tolka sådant, för det lan lika härna vara ett skämt som allvar.

Anonym
0

#3 Jo, men å andra sidan var det en vän till mig som sa något i stil med att han borde inte ha upprepat sig så om restauranger och dylikt om han inte menade allvar. Visst kan det vara skämt också men ja.

Karmatarerskanise
2

4 som sagt, fråga.

Anonym
0

#5 Du hänger med på att det är Lukas alltså inte han som jag är intresserad utav som höll på med det där med restaurangerna? Ville bara kolla så alla hänger med :D hihi

Karmatarerskanise
0

Jo kag förstod det :)

SimsBrooke
0

#7 =) Härligt =) Ville bara kolla så inget missförstånd uppstår hihi

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Karmatarerskanise
0

8 gå in och ändra ditt senaste inlägg till anonym, du missade det.

Mabrotnosh
0

Förstår också det…men frågar du inte som sagt så lär du hinna bli både gråhårig och rynkig innan du får svar om du ens får det. Om jag vore dig skulle jag fråga kille jag är intresserad av om han ville gå på bio eller nått.