Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettfysisk-hälsa
Läst 3244 ggr
Anonym
0

Vad är det för något?

Nu har jag haft som ljusbrun/gula flytningar i drygt en vecka, den kom efter mens. Jag vet att man får flytningar efter mens, är ju 20 så har haft det i några år. Men denna sorts flytning har jag aldrig haft!

Den är som sagt ljusbrun/gulaktig av sig och väldigt tunn och lätt. Inget tjockt utan det är mer som vatten i konsistensen, inget blod i.

Har varit två-tre dagar då jag inte haft denna flytning men så fort jag och killen haft sex så kommer den tillbaka, eller så fort jag haft "en stund för mig själv", så att säga. Då kommer det med.

Vad är det för något!?
Inget ovanligt har skett, äter som vanligt, dricker, sover som vanligt. Är inne på snart 4e månaden med piller (haft dessa förut med utan att något liknande hänt), så det är med andra ord ingenting alls som avvikit ifrån det normala.

[Devya]
0

Luktar det? Jag tänkte att det annars kanske kunde vara Bakteriell vaginos, vilket då skulle betyda att bakteriesammansättningen i slidan har förändrats. Det kan ju uppstå efter man haft oskyddat sex. Men det brukar väl lukta enligt vad jag har läst. Kanske någon annan har bättre idéer.

Anonym
0

#1 Det luktar ingenting, pratade med mamma och hon trodde också något sådant. Ska ringa på måndag om det inte gått över och blivit bättre!

Mabrotnosh
3

Skönt att kunna rådfråga sin mamma.

Anonym
0

#3 Absolut, det är det. Inte det roligaste men väldigt skönt att veta att man ändå kan vara så pass öppen med sådana här saker och rådfråga.

Mabrotnosh
0

Mmm sån kontakt skulle jag vilja ha med mina barn. Jag vågade ibte fråga min mor om bindor så gick med papper näsdukar i trosan länge. Frågade heller inte efter bh. Tyckte det var pinsamt.

Anonym
0

#5 Vill man så kan man, jag och min mamma har haft en riktigt svår kontakt där vi brutit kontakten två gånger och haft rejäla bråk. 
Fick höra att man "tyvärr får man ju inte välja sina barn!" men trots allt skit så är vi idag relativt tight och rådfrågar varandra om olika saker.
Det var en jobbig väg, men det gick!