Orolig 14 åring om att vara slapp :/
Hej jag är 14 år och oskuld! Jag är skit rädd för att jag är för slapp och vet inte hur jag ska veta om jag är det eller inte!! Började söka på google haha och jag kan ha en penna utan att spänna och gå normalt utan att den åker ut men jag har inge svårt att få in ett finger! Vet inte vad de menar med tryck om man har ett finger i och jag tror inte att jag har det för jag kan ju känna "fitt väggarna" men det är inge tryck! Sen får jag in tvåfingrar också men jag vet inte om det är tryck där också för jag känner "fitt väggarna" JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA! :( Sen är jag ju bara 14 och jag kommer säkert bara bli slappare och slappare! Vad tror ni? :(
Nejdå du kommer inte bli slappare och slappare. Det blir man inte bara sådär.
Det behöver inte alltid vara ett "tryck" bara för att man får in ett finger. "fittan" är väldigt elastisk och anpassningsbar.
Så du behöver inte oroa dig
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Att börja oroa sig över sådant då man är 14 år är ju bara otroligt. Sådant där kan du först börja oroa dig om du väljer att skaffa barn någon gång i framtiden, men inte nu. Nu ska du skärpa dig och inte börja nojja dig över något sådant där!
Slapp behöver Du inte oroa dig för än på 50 år. :-) Slapp blir man för musklerna inte är så elastiska precis som huden (som ger rynkor, hängbröst osv). Du kan använda finger, tampong, dildo hur mycket Du vill. Det och knipövningar är bra träning att hålla musen "vältränad". Förlossning kan också förändra, men då har man riktig otur. Kanske sytt mycket t ex och fuskat med knipövningar.
Tack!! När ett komplex går bort kommer alltid ett nytt :( Men tack igen för att ni svara och det hjälpte verkligen! ^^
Oroa dig inte!

För min del personligen är det nog tvärtom, har jag inte haft penetrerande sex på något sätt på ett tag så kan det bli problem att ha det med en kille.
Och som de andra härinne säger: du är 14, så skit it vad man "ska" göra, och ha kul med dig själv i några år (typ tills du blir 18-20 minst). Händer eller leksaker kvittar, men du och framtida flick- eller pojkvänner kommer ha nytta av att du väntar och lär dig om vad du tycker om.