Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettpreventivmedel
Läst 6436 ggr
[ESAR]
0

Zoely - biverkningar!

Jag har under snart två månader ätit zoely och har först bara märkt acne som biverkning. Inte så farligt med tanke på att oavsett P-piller annars har jag blivit riktigt deprimerad! MEN, jag har en konstig känsla. Jag har hela tiden trott att detta bara har berott på mig och mina känslor men fick veta att en kompis även äter dessa och mår precis likadant. Det är nämligen så att båda oss är "känslokalla". Vi har ingen lust till sex öht, knappt närhet. Vi är båda otroligt kära (i en varsin broder;)) och lyckliga sambos med dessa men de får ju ta stryk av detta vilket vi inte alls tycker är kul. Sen har vi flera andra symtom, båda två, samma! Framförallt minskad aptit! Vilket i mitt fall är otroligt bra då jag har PCOS och behöver verkligen äta mindre men inte för hennes fall då hon är riktigt känslig och mår riktigt dåligt med noll energi! Vi ska båda sluta omedelbart men det jag undrar är om de är flera som har haft denna känsla? Just den känslan att man inte har några känslor! Eller hur jag ska förklara!

[Malin3033]
0

Jag äter Zoely och har inte märkt av några av de biverkningar du nämner. Men det där med ppiller är ju väldigt olika från person till person