Humörring
Hej alla glada :)
Jag visste inte riktigt vilken sida jag skulle ställa denna fråga. Mem det blev här.
Min kille brukar säga till mig att han inte kan läsa mitt humör på mig alls. Så jag tyckte det skulle vara en kul grej att skaffa en humörring. (en ring som skiftar färg efter humör)
Jag hade en när jag va en liten flicka, och jag tyckte den va väldigt rolig.
Men, nu när jag söker på det hittar jag den knappt.
http://www.roligaprylar.se/Humorring.html Här finns den dock, men är inte i lager :(
Någon annan som vet var man kan köpa en sådan? :)
Tack på förhand <3

Brukar finnas i godisautomater och på marknader, kanske på någon leksaksaffär? Har inte sett sånna på länge.
Qui dormit, non peccat
Ja marknader tänkte ja också på :) Men såg dock ingen när jag va på dem. Godisautomater har jag faktiskt inte tänk på. :)
Tack för tipset ;)
Man brukar kunna köpa i dom flesta leksaksaffärer…När jag var i en sist såg jag såna och blev sugen på att köpa, hade med en sån när jag var liten. Ett halsband också. Rätt rolig graj.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
har testat humörring och humörhalsband, brukar i regel inte stämma på mig dessvärre
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
De läser inte humöret på riktigt, de skifftar efter temperaturen.
Men de är roliga! 
Hahaha. Ja jag vet ju att de inte funkkar helt på humöret ;)
Men det skulle vara roligt att ha en sådan igen :)
Har sett flera stycken nya på tradera.
#7 ja det har jag med :) men det är ingen av dem jag vill ha ;)
Så att det numera äben finns läppglans som ändrar färg precis som moodringarna.Kommer dock inte var jag såg dem…
Det som skiljer dig från dåren är inte tanken utan handlingen.
#9 Seriöst??? cool XD Hahaha
Jag köpte min på Teknikens Hus i Luleå :)
Vad sugen jag vart på att köpa en sådan nu! Inte för att dom fungerar som det är tänkt utan för att dom är lite roliga :-D säg till om ni hittar något. Läppglans som ändrar färge :-o intressant!