Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 3903 ggr
Anonym
0

Ägglossning för er ?

Hur känner ni er under ägglossning ? Blir er partner mer upp märkesman på er . Jag har en bekant som har en sambo som slödrar när han pratar med henne när hon har ägglossning. Hur är andra män runt er ägglossning ? Jag vet inte varför men många killar blir som klistrade vid en när jag har ägg loss ing vad beror det på ? Jag har en vän som har det samtidigt som mig men hon får inte de. Uppmärksamheten som jag får. H*n jag gillar blir då tokig ser nästan lite arg och aggressiv ut svårt att stå emot och tittar intensivt. Nästan så att man tror att h*n ska äta upp en.

majaliten
0

Jo min man är väldigt på mg och uppmärksam han tänder hårt på mg vanligtvis men han blir till ett djur vid ägglossning . Det som gör att killar killar klistrar sig runt dug kanske är att du är extra god (luktar extra gått extra attraktiv) vid den tidpunkten ? Du är extra sexuell alltså utsöndrat ämnen starkare en andra ? Och h*n som du gillar värkar tycka väldigt mycket om dig så ta detta positivt och njut . Tjejer hjälp mig om jag ät ute och cyklar med Min teori

[silkesnosen]
0

Jag vet iaf att jag ser attraktiva män överallt och är definitivt hormonstim..rimligtvis borde ju det göra att männen känner av det på ngt sätt, precis som bland andra djur.

FunkyShrimp
0

jag tror det beror på att det är då hanar känner att honor "vill" para sig. dvs då de är mottagna för att para sig och skaffa avkommor.

Det är så det är i djurlivet, och vi är djur.

Fridaaaa
0

Har inte koll på när jag har ägglossning hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[luneri]
0

Det går att läsa om det längst ner på denna länk: 

http://se.babycenter.com/a484/s%C3%A5-vet-du-n%C3%A4r-du-har-%C3%A4gglossning

Rätt så fascinerande att det kan vara så. Jag har ganska oregelbunden ägglossning, men jag kan känna av det ibland, och har även märkt det tydligt hos min fd pojkvän.

Anonym
0

Märker inte av den över huvud taget, och har ingen aning om när jag har den.

JustMySelf
0

Har inte märkt av någon skillnad alls faktiskt

[silkesnosen]
0

#6 0ch 7 är ni utan preventivmedel? För mig är det oerhört tydligt var i cykeln jag befinner mig och efter trettio så är et verkligen svart eller vitt.

[NinaCrown]
0

Jag har inte märkt så mycket på karlarna jag varit med, några har dock blivit mer svartsjuka… Men jag har fått många fler blickar från främmande när jag har ägglossning, eller så är det bara att jag lagt märke till blickarna mer då 😇

JustMySelf
0

#8 Jag har minipiller, men har bara tagit dom i 4 månader så vet hur det var när jag var utan också.

Kan mycket väl ha varit så att killar varit mer "på" under ägglossning, men eftersom jag inte håller koll på när jag har ägglossning så har jag aldrig ens funderat över om det kan vara så.

ettlitetalias
2

Min karl är definitvt mer "på" när jag har ägglossning. Helt plötsligt så tycker han att min rumpa är perfekt, mina bröst skitstora, min figur jätteläcker osv, trots att jag vet att största delen av månaden så finner han min rumpa lite för stor, brösten lite för små och figuren lite rund haha 😉