Hår?
Har funderat länge nu och måste få svar!:) Har kvinnor/tjejer hår i röven? Jag är också tjej om någon undrar;p
Menar du mellan skinkorna? xD
Alla har väl ändå viss behåring över hela kroppen, men kvinnorna kan vara mindre håriga rent generellt, enligt min erfarenhet.
Mvh Nathalie
Ja, det har nog alla vuxna människor.
Okej :) ja mellan skinkorna:D ja asså mindre än killar har vi ju men killar jag har pratat röv med säger att de tjejer som dom har vart med inte har haft hår.. Då blev jag rädd att jag skulle vara konstig;p Det behöver inte ha vart tjejer som har rakat sig alls..
Jag tror inte att tjejer som rakar muffen rakar röven i farten? Jag tror att raka röven är väldigt ovanligt?
går ju att vaxa :)9
haha ja visst! men undrade bara om kvinnor har hår mellan skinkorna :)
Är det många som rakar röven?
Jag kände lite folk i karlstad för något år sen och alla killarna som jag umgicks med rakade röven och när dom frågade mig om jag gjorde det och jag svara nej så vart dom typ äcklade HAHAHAHAHA😂
Sjukt att killar gör det :)
Ja då, det har i alla fall jag, men jag drar bort allt.
#7 Drar bort? Menar du vaxa? Låter som det ska göra riktigt ont 🤔
#8 haha, jag epilerar faktiskt. Tro mig, gör grymt mycket ondare på t.ex. armar.. eller i nacken… Har man gjort några gånger där nere så blir man van och det är inte alls så farligt.
#9 Hehe okej :)
#9 Hur tusan kommer du åt där? Vad använder du för epilator?
Haha ja jag har också hår mellan skinkorna, har väl alla. Däremot rekommenderar jag INTE att raka bort det, har inte fungerat för mig i alla fall börjar bara klia helt sjukt mycket när det växer ut så nej, och det går ju inte så bra att smörja in där direkt.
Haha det här låter helt sjukt men jag kan sitta med en pincett ibland och plocka bort dom xD
Jag har rakat röven men det gör jag inte omXD hehe som du skriver så är det hemskt när det växer ut och man kan typ inte gåXD Nej jag kände mig äcklig eftersom alla killar jag har pratat med sa att tjejer dom har vart med inte har haft hår men då har dom alltså inte kollat tillräckligt noga;p
Haha nej jag tror verkligen inte att de har kollat tillräckligt noga :P
Hehe XD
Ja, hår har vi nog alla där bak. Å jag antar att det är till för nån orsak? Och som #11 säger: det kliar så för*nnat när det växer ut!! Blir inet värt det. Men jag brukar liksom glömma obehaget efter ett tag o sen rakar jag igen… o igen…. 😉
Hoppas och tror inte att jag någonsin kommer ha så lite vettigt att göra att jag börjar ägna mig åt mina hårstrån i röven!
#16 menar du att börja raka osv?
Raka, eppillera, dra ut med pinceta, kolla efter hur lite eller mycket det är… fullständigt ointressant enligt mig😂.
En vacker dag pyromanen, då kommer du ha tråkigt och sitta och tänka på precis det här och börja fundera!! haha, men nog måste det vara lite av ett i-landsproblem ;)
#16😃
/Maria
#16: En pyroman borde väl inte ens behöva lägga någon som helst energi på det. Upp med tändaren i röven så är du hårfri 😉
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
HAHAHAHAHAHA XD
haha, vilken rolig tråd.
Jag brukar raka nångång ibland av bara farten när jag ändå rakar mig i duschen. Har aldrig har besvär när det växer ut igen.
#11, jag har inte så stor rumpa så det är inte så svårt 😛 Bara o sära på skinkorna och köra… vad dumt det där lät men det är ju så 😃
Inte läst alla kommentarer men jag har hår mellan skinkorna. Inget jag varken bryr mig om eller besväras av något nämnvärt iaf.

Brasiliansk vaxning med extra allt… 😉
#21 😂
# det är mänskligt, alla har det :P
De tjejerna gör det säkerligen, men säger att de inte gör det.
Alla har hår i röven. Men vi kanske inte ser ut som babianer i rumpan som vissa karlar gör. Jag tar hellre en hårig karl än en hårig karl med konstlad rakad röv. Snyggt att vara hårfri där men resten av kroppen har hår. Själv har jag aldrig rakat mig där och kommer aldrig göra jag har andra saker att göra och ta hand om och kommer nog aldrig ha så tråkigt att jag ena skulle göra det.
#29 fast det är ju inte av tristess folk gör det haha
Nej men man måste väl ändå ha lite tråkigt att ens komma på idén och sen faktiskt finna tid för den.
#31 nej :P
Det har som sagt inget med tristess att göra. Eller skulle vara tidskrävande.

#31 Hahaha, precis så har jag alltid tänkt;) Jag har så himla mycket roligare saker att göra än att raka svåråtkomliga kroppsdelar. Med min hårvåxt skulle jag dessutom vara tvungen att göra det varje dag för att inte förvandlas till ett sandpapper. Det skulle jag aldrig orka med.
Tack för att någon har lika roligt som mig. Jag menar det finns så mycket roliga saker att göra istället och rakar sig där och förvandlas till en stickande igelkott. Så länge karln är hårigare än mig så bryr jag mig inte.