Mörka flytningar
Häj.
Jag har haft ganska mycket flytningar senaste tiden, bl.a har dom varit mörka.. Har också ömmat i brösten..
Får jag mens snart?
Har ej fått min första mens än och är 11, svara snabbt pls.
Och tala inte ner till mig som om jag var 7, det hände senast jag skrev ett inlägg här..
Det är möjligt att din mens är på väg, omöjligt att säga, men det finns en del som har haft flytningar i flera år innan mensen kom så var inte oroad över ifall den inte kommer på ett tag. Den kommer nog snart ska du se 🙂 Fast jag skulle inte önska att den kom om jag va du, det är inte så roligt att ha mens 🤔
//Joanna
Några tycker det är jobbigt, jag har alldrig tyckt det var speciellt jobbigt förrän jag borjade få ont av det efter 40-årsåldern.
Det är svårt för oss att veta om du är på g att få mens, men lite spända bröst och flytningar, det låter som att det kan vara på g.
isf om den är på g så blir jag lite lättad, mest för att jag inte vill ha den så sent.. Min syrra fick den när hon var 10, och min andra syrra fick den när hon var 14, och min mamma fick när hon var 12-13 så jag får den kanske iår eller nästa år ^^
Glad påsk!