Ömma bröst ?
Ja vad innebär det ? Jag är 18 och snart 19 jag kände det nu när jag skulle lägga mig när jag tog på dem att bröstvårtorna är ömma och kan de verkligen växa ? Eller är det något annat inte för att det har något med saken att göra men jag vart otroligt kåt på senaste veckorna och saknat min hingst och idag kom han hem och jag vart alldeles glad och ännu kåtare och när jag såg han kändes det i brösten . Känns så konstig aldrig jämnt så förut växer mina bröst ännu mer ?
Det kanske är dags för mens snart? :)
Låter som typiska symptom jag har innan min mens kommer.
Vilken sammanträffande!
Känt samma nu några dagar, dock ej mer kåt men samma känsla i brösten.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Visst kan brösten fortfarande växa i den åldern. Men man brukar räkna med att växandet avtar ett par år efter mensen kommit. En av mina vänner fick en växtspurt när hon var 20, nästan 21 år och gick upp en hel kupstorlek utan någon särskild anledning.
Mens har jag redan haft inte ens på g inte nära . Så skumt
#4 Ja jag ska ej ha mens heller nu, men har med samma som du. Konstigt.
Ägglossning kan det mycket väl vara, så brukar det kännas för mig i ungefär två veckor fram till mensen kommer. Beror ju förståss på vad du har för preventivmedel.
/Christine
#6 Kan sånt ändra sig när man byter p-piller? :)
#7 - Inget jag vet, men skulle inte förvåna mig. Tycker kroppen bara betett sig jätteskumt när jag har slutat/bytt/haft uppehåll med piller och stav.
/Christine
#8 Ok kanske det som "spökar" för mig då :)
Vi får många frågor på gravidsajten av tjejer som precis slutat eller har uppehåll från sina piller och det är jättevanligt att man får gravidsymptom av alla möjliga slag ;) 9 av 10 tjejer är inte gravida trots att dom tror det.
/Christine
Jag är inte rätt för att va gravid jag har inte ens haft samlag
#11 - Ingen har sagt att du skulle vara det heller ;)
/Christine
För bara något år sedan så började jag få jätteömma bröst 1-2veckor innan mens, Vissa gånger är värre än andra.
Har du kommit fram till något för din del än? :)
Nä ingen ens vet inte vad det är inte gravid inte mens ingen aning . ☺