Flytningar
Hej! Det är så att jag på den senaste tiden haft overhört mycket och rikliga flytningar. Jag vet inte vad det beror på, men jobbigt är det. Det börjar ibland med att jag onanerar och blir våt då osv, sen har jag genomskinliga flytningar jätte länge, flera dagar. Det är ju inge lite heller och det luktar inte så gott för den delen heller. När jag kissar så kommer det liksom stora "klumpar" av flytningar, ungefär som snor. Jätte konstigt! Vad kan det bero på? Tacksam för svar! :)
I samband med ägglossning kan man få/får man sådana flytningar du pratar om.
Hur länge har du haft dessa flytningar?
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Jag tror inte det är ägglossningen… Jag har haft dessa flytningar i kanske 3-5 dagar nu, men det kommer då och då, väldigt ofta.
Luktar dina flytningar så borde du besöka en gynekolog eller barnmorska.
/Maria
Har du något p-medel?
Om inte så får man annars ofta så vid ägglossning eller innan mens. Är det alltid så så bör du gå till gyn och prata med dem och göra undersökning.
Nej, jag har inga P-medel. Jag ska ha mens snart, men jag tycker att flytningarna är hela tiden, och man är hela tiden "våt" och äcklig. Sen tycker jag att det luktar. Jag vågar inte gå till en gynekolog… Har ingen som kan följa med mig heller…
Hur gammal är du ts? Men att gå till gyn är nog det enda som kan ge dig rätt svar faktiskt.
Jag är 15år.
Luktande flytningar betyder att det är obalans eller bakterier. Så du måste uppsöka en gynekolog. Det är inget farligt och du kan få hjälp så du slipper besvären. Inget kul att gå runt med flytningar hela tiden ju.