Magont...
Hej! Jag har ont i magen på ett konstigt sett, går inte att förklara. Samtidigt mår jag jätte illa och vill bara gå och dö. Funderar på att spy upp maten så kanske det går över? Ont i huvudet har jag också. :( Jag kan ju inte heller vara gravid, är ju oskuld.
Magsjuka på gång kanske? Går ju en del virus, influensor mm nu.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Funderade på det också, kan ju vara. Men grejen är att jag har haft ont i magen i ca 3veckor nu….
#2 Då hade jag kollat upp det hos läkare, ifall det är något du t.ex inte är allergisk mot? Eller magkatarr t.ex osv. Borde kollas upp :)
#3 Jo… Men har bara ont i magen när jag är hemma och i skolan… Det är konstigt!
#4 Som sagt, jag hade kollat upp det, istället för att gå runt och ha ont och må dåligt av det :)
kolla upp det så slipper du vara orolig, inget man kan svara på såhär.
men bara i skolan och hemma? var är man mer någonstans? har du inte ont när du är hos kompisar menar du? eller när du är i någon affär?
för då kanske det är psykiskt för det är något du mår dåligt över hemma och i skolan??
Du borde nog söka upp en läkare… Men jag är inte alls bra på sånt här.
#4 Aa… Jag har spytt igår natt och idag. Kan ju vara magsjuka… #6 När jag är hos kompisar har jag nästan aldrig ont i magen, eller när jag är hos släktingar osv. Men hemma och i skolan har jag jätte ont i magen osv, jag mår inte bra psykiskt.
Då behöver du nog hjälp med att förhoppningsvis kunna må bättre psykiskt. lycka till!!!!
#8 Dock brukar inte magsjuka vara så länge, utan att spy och då är det vart man än är.