Blöder en vecka efter mens
Hejsan! Jag funderar på att gå till ungdomsmottagningen imorgon, men tänkte rådfråga med er och se om andra har upplevt samma sak?
Jo, så här ligger det till. Förra veckan fick jag som vanligt mens på måndagen, blödde precis som vanligt i 4 dagar osv.. men under måndagen denna vecka märkte jag att jag var lite rosa i trosan. Trodde först att jag kanske hade fått uvi, eftersom jag hade det för inte så länge sen. Men det gjorde inte ont och kissa och den svagt svagt röda vätskan verkar komma från slidan. Jag brydde mig inte mer om det och lät det vara. (igår var det likadant som i måndags) Idag började jag blöda som en riktig mens och förstår inte varför.
Jag är 18 och har pojkvän, äter för tillfället inga primitiv medel. Och pga. av min minskade sexlust så har jag och min pojkvän inte haft sex på säkert 5 månader nu (kanske en gång utan att han kom i mig för några månader sen). Jag funderade över om det kunde vara missfall.. men jag har ju inte haft samlag och kan inte ha blivit gravid. Vad kan det vara?
Mvh Vinetta
Jag är väl inte den bästa på att ge ett bra svar på ditt problem. ;) Men tycker du ska gå till ungdomsmottagningen. Det låter lite konstigt enligt mig och om du är orolig tycker jag du ska gå dit. Lycka till! :) Berätta gärna sen vad det var! :)
Att ha mellanblödningar är inte ovanligt :)
Tycker dock att du ska gå och prata med någon om det så att du slipper oroa dig.

Tack för ditt svar :) Tycker också att det låter konstigt.. Dock har jag inte ont nu, vilket jag annars brukar få under mensen. Har sån hemsk mensvärk och har alltid haft det.. Började äta p-piller pga. det när jag var 14.
Men som sagt.. jag blöder.. inte så faligt mycket men jag blöder och det gör inte ont. Hela situationen känns så skum, haha!
Återkommer imorgon med vad de säger på umo :3
Mvh Vinetta

Kunde inte gå till umo idag så de endast hade drop in för killar :(
Men ska gå dit imorgon och prata med dem :) POjkvännen blev jätte nojjig och tror att jag är gravid (efter den gången vi hade oskyddat sex men han aldrig kom i mig)
Mvh Vinetta

#Preventivmedel ska det såklart stå!
Mvh Vinetta
Jaha. :( Hoppas det går bra imorgon! :)