Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettkillsnack
Läst 6130 ggr
Anonym
0

Riktigt kåt

Det är så att jag är riktigt intresserad av en kar som också visat intresse och värkar rätt så på . Men jag skulle ville retas med honom lite utan att behöva säga för mycket få han kåt. Vad kan man göra för att få han lite kåt (jätte kåt går också bra )det ska inte behövas någon beröring vill bara få han kåt på avstånd så att han till slut kommer springandes . Svårt att förklara men vill han få lite kåt snälla hjälp. Mvh Monika

Smultronkaka
10

hahaha!! sorry men, "så att han tillslut kommer springandes"? hahaha fick roliga bilder i huvet!  Tjaaoo.. vill du få han att komma springandes får du nog klä av dig näck och dra några pooser, ge en blick och sen vänd ryggen till och strutta iväg. sen se om han följer efter.  hahah !!! ;)

Anonym
0

Ja jag vet att det vart en otroligt luddig och konstigt formulerat hade bråttom bär jag skrev . Han är intresserad och det vet jag är lite feg bara och vågar inte ta steget vidare . Och då vill jag bara få han lite kåt på en gängan kanske fråndrag och vi har pratat och han försöker men jag vill bara få han lite extra intresserad lite kåt helt enkelt

[Devya]
1

Lär känna honom och låt honom få lära känna dig, typ låta honom få se hur trevlig/sexig/söt personlighet du har. Det brukar fungera riktigt bra bara det. Behöver inte vara mer komplicerat det för att få en kille lite på g.

Det kan vara ett misstag att bli för tydlig med vad man vill och det kan få honom att springa i motsatt riktning. Fortsätt bara i samma takt som tidigare om det tycks ha intresserat honom. Intresset brukar växa inom en viss tid och på så sätt lite mer naturligt.

[postmortum91]
17

Monika: Du behöver inte göra så mycket, män föds kåta. Du kan säga: -Hej, jag ska bada. --> Han blir kåt
-Hej, jag ska sova. --->Han blir kåt
-Hej, jag ska duscha.--> Han blir kåt
-Hej, jag ska gå till jobbet.---> Han blir kåt
-Hej---> Han blir kåt
- *säg ingenting*--> Han blir kåt

(skämtar nu, då snälla bli inte griniga på mig)

Jessicahagstrom94
0

#4 HAHA!😂🏆

[silkesnosen]
0

#4 en del av de där stämmer nog dock ;)

kaka1234567
0

4 ingen fars jag är själv jätte kåt . Tar inte illa upp jag ville mg mäst bara skriva av mig XD men tak för tipsen jag fått :D puss på er tjejer

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus