Kåttt!!
Ja har ett problem eller det är inte ett problem mest frustration . Jag går runt och är så otroligt kåttt på en person och är den i närheten blir jag värre och plaskblöt i trosan. Får svårt att andas och kan ibland tappa andan när jag ser denna person jag är så för tjust men blir så kåt samtidigt . Har någon känt så här ? Jag skulle kunna ta denna person på plats. Personen vägar bossar intresse blickar och sådant men situationen gör de helt fel vill inte skriv vad det är exakt men lite för bjuden . Har någon vart i samma sits berett gärna va gjorde ni? Jag har själv första mig i denna situation jag kan knappt titta den personen i ögonen och rodnar. Och dör av att hora personens röst !
"Personen vägar bossar intresse blickar och sådant men situationen gör de helt fel vill inte skriv vad det är exakt men lite för bjuden ."
Förstår inte den meningen alls?
Situationen är lite för bjuden det var de jag menade hihi jag märkte att jag utryckte mig väldigt konstigt ursäkta
Men resten då? "Personen vägar bossar intresse blickar"?
Oj härefter vad har jag skrikigt det är fruktansvärt att skriva från mobilen den rättar en med helt fel ord . Ja har ett problem eller det är inte ett problem mest frustration . Jag går runt och är så otroligt kåttt på en person och blir sågeustrerad av det och är h*n i närheten blir jag värre och plaskblöt i trosan och blir samtidigt nästan som att jag blir jätte stressad och skakar !? Får svårt att andas och kan ibland tappa andan när jag ser denna person jag är så för tjust men blir så kåt samtidigt och stressad . Har någon känt så här ?J Jag skulle kunna ta denna person på plats. Personen värkar intresserad blickar får man och sådant men , situationen är lite förbjuden . Har någon vart i samma sits? berett gärna va gjorde ni? Jag har själv för satt mig i denna situation jag kan knappt titta den personen i ögonen och rodnar. Och dör av att höra denna personens tala! Jag vill bara springa ifrån situationen samtidigt som att jag hellre skulle stannat och glott på denna person i munnen 😍
Att börja med så undrar jag varför/på vilket sätt är situationen förbjuden?

Han/hon är väl redan i ett förhållande kan jag tänka.
Klickade på "anonym" och det står att den personen inte är med i iFokus längre.
Annars är det väl en helt vanlig förälskelse. Lust. Kul och jobbigt på samma gång.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
#6 Man kan ju klicka i att man vill vara anonym och då syns det inte vem det är och man kan inte komma åt personens sida. Så personen är nog medlem fortfarande men valt att vara anonym i just den här tråden.
#0 Ja, frågan är ju varför det är förbjudet. Är det för att du redan är i ett förhållande eller finns det några andra regler som gör att det är förbjudet? Om inte så 'go for it'. Bara dumt att låta det gå till spillo ;P
Låter som en vanlig förälskelse. Njut av det =)
Medarbetare på westernridning.ifokus
Jo jag finna men vill va anonym då det är en bekants användare jag lånar. Och min bekant vill inte ha denna typ trådar på sin användare :) Situationen är lite förbjuden pga ålder skillnad och de jobb denna person utanför mer vill jag hälsat inte nämna
Lite regler är de med dels de jag nämnt tidigare
#8 Konton här inne är personliga. Bättre att du skapar ett egen konto. Tar någon minut att göra.
#8 Men varför låta sådant som ålder stoppa? Måste det bli något seriöst? Måste ni gifta er och leva alla era år tillsammans? Kan man inte testa och se vad som händer? Antingen blir det en trevlig dejt med förhoppningsvis bra avslut eller så kanske det blir mer? Det är dumt att ångra att man inte provade.
Ålder spelar inte någon som helst roll när det gäller kärlek. Jag håller med om att man måste testa för att kunna veta.
Men med förbud så låter det lite som en elev - lärare relation eller liknande, vilket jag isf förstår att det är förbjudet och då blir det ju jobbigare. (Men jag säger absolut inte att det är så, det var bara en tanke som kom upp) :)
#12 Ja jo det är ju sant. Men då ska inte läraren ge några uppmuntrande blickar och verka intresserad. Det är läraren som ska hålla på sig.
#13 Nu är det ju i och för sig ganska lätt att tro att blickar betyder mer än dom gör då man är intresserad av någon.
#14 Det är förvisso sant. Men OM det nu är så att personen ifråga gett intresserade blickar så hoppas jag det inte är någon som är typ lärare eller liknande till personen ifråga.
#15 Nej det får man verkligen inte hoppas