bandeu-bh-problem
ni vet sånna där bandeu-bh:ar som är snyggt att ha under oversize-linnen? sånna som dom säljer på gina, bikbok osv.
Finns det sånna som har inlägg eller är alla tunna liksom?
jag tycker som sagt det är snyggt på andra som har det under linnen eller kanske en transparant tröja, men jag som redan har komplex för alldeles för små bröst blir deprimerad av att ens testa en då dom verkligen plattar till en fullständigt! inte så kul att dom små boobisarna man har försvinner helt och hållet XD men som sagt, dom verkar så praktiska och det ser liksom mer 'påklätt' ut än att bara ha en vanlig bh när linnet är stort på sidorna.
är det nån som har samma problem eller vet ifall det finns nån variant med inlägg liknande dom i vanliga bh:ar? :o
Ingen aning om det finns, har sett vadderade men inte med inlägg, men om det inte gör det så kanske man kan ha en sån där freebra under?
Jag tänkte på det också som #1 nämner i slutet. Du kan ju ha en BH under en sådan BH. Den understa BHn kan ju vara en vanlig precis vilken som helst så du brukar ha (gör ju faktiskt inget om det är en med band om du ändå ska ha ett linne över). Det är ju som du säger lite mer klätt med en sån bandeau-bh om man nu har linne som är stort i sidorna.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Jag har en vanlig bh under min, fast av motsatt anledning - jag har för stora bröst för att det ska räcka med en bandeau-bh. Men du kan ha en push up-bh under den! 
#2 #3
fast grejen är ju att bh-banden syns ändå om man har en transparant tröja, och även på många av mina linnen (linnebanden och bh-banden hamnar liksom på olika ställen) så det är därför jag skulle vilja kunna hitta en bra bandeu-bh så att jag slipper banden och att det blir mer klätt :)
fast det kanske inte är en möjlighet XD
#4 Ja just det, det är sant. Om du har en bh med löstagbara axelband kan du sätta på genomskinliga axelband. Dom blir aldrig helt osynliga eftersom de blänker och så, men till en transparent tröja eller tröjor i spets så funkar det jättebra 
#4 jo det vet jag 8) men då är problemet att det ser för avklätt ut istället XD
men du kanske menade att ha en med löstagbara band under en bandeu-bh? kanske får ta och prova det någon gång haha, fast det låter som att det kan bli lite samma effekt ändå eftersom dom är så väldans tighta :o
problem här haha.
#6 Köp en större storlek som inte är så tajt.
Medarbetare på westernridning.ifokus
#6 Ja precis, att ha en med transparenta axelband under
Och som #7 sa, i en större storlek om det blir för tight
tack för tipsen! =)