Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettmammarollen
Läst 6210 ggr
liveforme
0

Första symptom?

När märkte ni första graviditetssymptom efter oskyddat sex?

Tacksam för svar! Skrattande

pyromanen
0

1- 2 veckor efter jag skulle fått mens (illamående och stora ömma bröst)

Destany
0

1 - 2 veckor efter jag skulle fått mensen hade jag ont i magen hela tiden o ömma bröst

Stormviskaren
0

När jag var gravid i vecka 3+3 (vecka 4) Kunde inte springa ner för trappan längre för det ömmade så mycket i brösten.

PogoPedagog
0

Mensvärk men ingen mens, sen efter någon vecka kom värken i brösten. Inget illamående förän v 8.

JossanH
0

Första symptomet var ju utebliven mens så efter typ 4-5 dagar tog jag ett test och det visade sig att jag var gravid. Resten är lite luddigt men brösten drog iväg och blev hårda bomber som ömmade så mycket att jag inte ens kunde ligga på sidan i sängen då gravitationen gjorde så fruktansvärt ont ;)
efter ett par veckor började jag må illa också.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Marie_1987
0

tjock flytning två dagar efter ägglossning =)

[RMSLiners]
0

Gråtattacker för så simpelt som en vanlig tv reklam, minns jag störgrina till någon speciel bilreklam. Skäms Därefter kom illmåendet och uppsvälld mage.

Intehärutandär
0

Jag förstod det innan symptom uppstod. För mensen var försenad. Hade den alltid på dagen sedan start, men efter två veckor beställde jag tid hos MVC och dagarna kring det besöket så började jag kräkas och brösten ömmade. Det var v 5-6.

[NinaCrown]
0

Tog nog en till två veckor, vart otroligt deprimerad, tappa matlusten, illamående…